Cannabis Rex 8 ohms højttaler

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Cannabis Rex 8 ohms højttaler

Indlæg af Søren »

Hvordan lyder sådan en Cannabis Rex i et 1x12" åbent kabinet ift. en V30 i lukket?
Er det en god højtaler?

Mvh. Søren

EDIT: Til en Matchless Clubman

RenéF
Smoke On The Water
Indlæg: 59
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Cannabis Rex 8 ohms højttaler

Indlæg af RenéF »

Hej

Jeg har en en Cannabis Rex 8 ohm, sammen med en celestion G12H65 8 ohm --> de sidder i serie. Jeg synes personligt at cannabis rexen lyder helt fantastisk. Dejlig sparkle cleans uden at blive træls (for meget diskant). Men ved ikke hvordan de lyder sammen med en Clubman, men er du i nærheden af Århus, må du gerne prøve kabinettet.

Med Venlig Hilsen

René

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Cannabis Rex 8 ohms højttaler

Indlæg af Søren »

[quote="RenéF"]Hej

Jeg har en en Cannabis Rex 8 ohm, sammen med en celestion G12H65 8 ohm --> de sidder i serie. Jeg synes personligt at cannabis rexen lyder helt fantastisk. Dejlig sparkle cleans uden at blive træls (for meget diskant). Men ved ikke hvordan de lyder sammen med en Clubman, men er du i nærheden af Århus, må du gerne prøve kabinettet.

Med Venlig Hilsen

René[/quote]

Ellers tak, jeg skal prøve kabinettet på torsdag. Og det er endda i Århus, så jeg skal ikke engang langt. Men ellers tak for det!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Cannabis Rex 8 ohms højttaler

Indlæg af Sasha »

Jamen, så får du jo nok på torsdag et langt bedre billede af, hvordan den lyder, end du ville kunne få her...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Cannabis Rex 8 ohms højttaler

Indlæg af Søren »

[quote="Sasha"]Jamen, så får du jo nok på torsdag et langt bedre billede af, hvordan den lyder, end du ville kunne få her...[/quote]

Jep :) Jeg oprettede indlægget lidt før, jeg fik snakket med sælger og arrangeret afprøvning.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen