Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
hrlarsen
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af hrlarsen »

For dem der kan li den slags guitarmosæk, kommer Renegade Creation til Danmark, med R.Ford, M.Landau på gtrs, samt J.Haslip på bas og Gary Novak trommer.
De spiller på Frederikshavns Bluesfestival (4.&5. November)

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... dded#at=29</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af Sasha »

Hvorfor skal Landau altid spille "for fiskerne" her i Danmark? :-)

Nå, det kunne da godt være, man skulle prøve at se, om ikke det kunne passes ind.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

hrlarsen
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af hrlarsen »

Ja, han har vist noget med kystnære områder. Eller osse er de bare kvikkere i udkantsdanmark til at booke guitarmusik !

hrlarsen
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af hrlarsen »

Ja, han har vist noget med kystnære områder. Eller osse er de bare kvikkere i udkantsdanmark til at booke guitarmusik !

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af MacG »

[quote="hrlarsen"]Ja, han har vist noget med kystnære områder. Eller osse er de bare kvikkere i udkantsdanmark til at booke guitarmusik ![/quote]

Vi er bare kvikkere os Nordfra!

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="MacG"][quote="hrlarsen"]Ja, han har vist noget med kystnære områder. Eller osse er de bare kvikkere i udkantsdanmark til at booke guitarmusik ![/quote]

Vi er bare kvikkere os Nordfra![/quote]
+1
Vi lugter lidt, men det må man tage med i købet...
RoadHigh.dk

shm
Johnny B. Goode
Indlæg: 193
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af shm »

Han er sgu' nød til at sælge en guitar for rejse her over. Nå, øv det så langt væk....

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.com/1964-Fender-Stratoc ... er-Stratoc ... 0565507743</a><!-- m -->

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af Anonym »

Ja - og jeg har hans pickupper. Så det bliver nok akustisk :-)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af MacG »

[quote="shm"]Han er sgu' nød til at sælge en guitar for rejse her over. Nå, øv det så langt væk....

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.com/1964-Fender-Stratoc ... er-Stratoc ... 0565507743</a><!-- m -->[/quote]

Så er det da godt at både Hr. Larsen og jeg har fået vores til noget rimeligere penge..

Og det er hovedstaden der ligger afsides..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af Sasha »

[quote="shm"]Han er sgu' nød til at sælge en guitar for rejse her over. Nå, øv det så langt væk....

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.com/1964-Fender-Stratoc ... er-Stratoc ... 0565507743</a><!-- m -->[/quote]

Det ligner ellers en dejlig guitar. Men jeg er bange for, at jeg må springe over... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af Jackie van Hippie »

[quote="shm"]Han er sgu' nød til at sælge en guitar for rejse her over. Nå, øv det så langt væk....

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.com/1964-Fender-Stratoc ... er-Stratoc ... 0565507743</a><!-- m -->[/quote]

Næh han jar som bare brugt en halv million på en Dumble Overdrive Special fornyeligt. Der skal en del vintage strater til at betale sådan en Dumble har jeg hørt..

Jeg skal bestemt afsted !
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af Sasha »

Landau sku´ holde sig lidt fra ham Robben Ford, tror jeg! Han solgte endda et par gamle Marshalls for et par år siden...

Sådan en Dumle er vel guitarforstærkerens svar på et par nybarberede boller, som tilmed er blevet omhyggeligt smurt ind i babyolie?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

shm
Johnny B. Goode
Indlæg: 193
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af shm »

[quote="Jackie van Hippie"][quote="shm"]Han er sgu' nød til at sælge en guitar for rejse her over. Nå, øv det så langt væk....

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.com/1964-Fender-Stratoc ... er-Stratoc ... 0565507743</a><!-- m -->[/quote]

Næh han jar som bare brugt en halv million på en Dumble Overdrive Special fornyeligt. Der skal en del vintage strater til at betale sådan en Dumble har jeg hørt..

Jeg skal bestemt afsted ![/quote]


Jamen de skulle jo også koste 50000 dollars eller der omkring.....og så skal de vel lige ha' lidt rør og sager, så det løber jo op. Gad vide hvad der er inde i sådan en dumble?, jeg mener 50000 dollars!!!! Det må være noget, der er meget svært at få fat i... :wtf:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af Sasha »

Det er det dér sorte epoxy, som "Boutique" fyrene rundhåndet bruger, når de laver nogle - sikkert velvalgte, men dog små - ændringer i klassiske designs, som koster pengene...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

shm
Johnny B. Goode
Indlæg: 193
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af shm »

Se der er nok forklaringen. Jeg har lige forsøgt at google Boutique epoxy og det ka' godt være lidt halvdyrt. Er det noget, man med held selv kan vælte ud over komponenterne i sin forstærker og så hæve prisen på en start 90er vox til bare halvdelen af en Dumble?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af Sasha »

Det skal jeg ikke kunne sige. Men jeg vil ønske dig held og lykke med projektet... :-)

Jeg håber så ikke, at jeg engang kommer til at skulle reparere på den. For det ligger ligesom implicit i konceptet, at de fleste "boutique" sager er af typen, "køb og smid væk", når det kommer til at reparere på dem... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af Smittefar »

det er jeg sgu nærmest nødt til at opleve - hvornår siger I billetterne kommer til salg? Jeg har nok ikke rigtig mod på at køre til Frederikshavn, og så kun kunne håbe på, at der er plads til at komme ind.
Modded guitars were crap right out of the factory

Rulleguitar.dk
Himmelhund
Indlæg: 7
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af Rulleguitar.dk »

Billetter og mere info på http://www.bluesfestivalen.dk

Edit: Jeg tror ikke billetsalget er startet. Det ser ud somom teksten på hjemmesiden vedr. billetter er fra sidste år...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af Smittefar »

Uhh - jeg kunne da også godt lige nappe Pappa Chubby med i købet :)
Modded guitars were crap right out of the factory

hrlarsen
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Ford, Landau, Haslip & Novak til DK

Indlæg af hrlarsen »

Jamen arrangøren plejer at være flink til at finde nogle fine bluesnavne, så mon ikke hjemmesiden snart afslører hvad der ellers er at byde på. Peter Astrup arbejder med både Bonamassa, Paul Lamb og mange andre blueskoryfæer.
Personligt ville jeg gerne se Kirk Fletcher, Eric Gales, m.fl.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen