Keith Richards' guitarer.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Keith Richards' guitarer.

Indlæg af GuitaRasmus »

Jeg tænkte at nogen (jeg kigger på dig, Klaus!) kunne have interesse i dette link:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://members.tripod.com/blue_lena/gui ... r2.html</a><!-- m -->
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Keith Richards' guitarer.

Indlæg af Snake Boots »

Tak for det. Spændende. Ikke så mange dikkedarer med ham.


Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Keith Richards' guitarer.

Indlæg af Smittefar »

fedt - men bare de dog ville have holdt lidt styr på, hvor teksten stod til de omkringliggende guitarer - Meget rodet i min optik, men absolut et fedt overblik - Det er sgu lidt cool, at den gamle rullesten konsekvent spiller på sine vintageøkser live - helt uagtet at flere af dem sikkert kunne sælges for over en million kroner hver.
Modded guitars were crap right out of the factory

Grandad
Himmelhund
Indlæg: 32
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Keith Richards' guitarer.

Indlæg af Grandad »

Vidste godt, at Keith ofte bruger 'open tuning' – men først for nylig, da jeg læste hans bio, blev jeg klar over, at han kun spiller med 5 strenge på Telerne. Han fortæller lidt om det i bogen ...

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Keith Richards' guitarer.

Indlæg af Funkis »

mmmm... 355... mmmmm....
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Keith Richards' guitarer.

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"]Jeg tænkte at nogen (jeg kigger på dig, Klaus!) kunne have interesse i dette link:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://members.tripod.com/blue_lena/gui ... r2.html</a><!-- m -->[/quote]

Godkendt - tak for det! :-)
So many assholes, so few bullets

upyoursmate
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Keith Richards' guitarer.

Indlæg af upyoursmate »

En skam med de der grimme crome deluxe stemmeskruer, på Malcolm-Telen (eller tager jeg fejl af dem?)...

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Keith Richards' guitarer.

Indlæg af fortytwo »

[quote="Smittefar"]fedt - men bare de dog ville have holdt lidt styr på, hvor teksten stod til de omkringliggende guitarer - Meget rodet i min optik, men absolut et fedt overblik - Det er sgu lidt cool, at den gamle rullesten konsekvent spiller på sine vintageøkser live - helt uagtet at flere af dem sikkert kunne sælges for over en million kroner hver.[/quote]

Faktisk er det ikke så konsekvent mere, da han for et par år siden, begyndte at spille på nogle replika guitare de havde fået lavet hos Fender.. Jeg læste noget om det i et eller andet guitarblad for en halvandent årstid siden..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Keith Richards' guitarer.

Indlæg af fortytwo »

[quote="upyoursmate"]En skam med de der grimme crome deluxe stemmeskruer, på Malcolm-Telen (eller tager jeg fejl af dem?)...[/quote]

Nej de der Sperzel.. Ad..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Keith Richards' guitarer.

Indlæg af Anonym »

[quote="fortytwo"][quote="Smittefar"]fedt - men bare de dog ville have holdt lidt styr på, hvor teksten stod til de omkringliggende guitarer - Meget rodet i min optik, men absolut et fedt overblik - Det er sgu lidt cool, at den gamle rullesten konsekvent spiller på sine vintageøkser live - helt uagtet at flere af dem sikkert kunne sælges for over en million kroner hver.[/quote]

Faktisk er det ikke så konsekvent mere, da han for et par år siden, begyndte at spille på nogle replika guitare de havde fået lavet hos Fender.. Jeg læste noget om det i et eller andet guitarblad for en halvandent årstid siden..[/quote]

Al det der relic-hejs har jo rod i rødderne :D

Kilde

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen