WAUW!!??!?!

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

WAUW!!??!?!

Indlæg af Jackie van Hippie »

[youtube]1FoIn7alKoU[/youtube]
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: WAUW!!??!?!

Indlæg af CobraPizza »

Joke oder?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

upyoursmate
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: WAUW!!??!?!

Indlæg af upyoursmate »

[quote="CobraPizza"]Joke oder?[/quote]

Det må da være ramme alvor! :lol:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: WAUW!!??!?!

Indlæg af Sasha »

Ja, jeg er også bange for, at jeg ikke helt fanger pointen i, at han har slæbt sin transistorforstærker ind i soveværelset. Rygtet vil også vide, at netop dén model har visse paralleler til at ryge i sengen. Og det er det vel de færreste, der gør længere..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: WAUW!!??!?!

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]Ja, jeg er også bange for, at jeg ikke helt fanger pointen i, at han har slæbt sin transistorforstærker ind i soveværelset. Rygtet vil også vide, at netop dén model har visse paralleler til at ryge i sengen. Og det er det vel de færreste, der gør længere..?[/quote]

Jeg har installeret sådan en laboratorie ventilations arm..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: WAUW!!??!?!

Indlæg af Jake »

Point for Billy Mays-referencen! Jeg håber de har fået fikset de problemer de forstærkere havde i starten.

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: WAUW!!??!?!

Indlæg af Jackie van Hippie »

[quote="CobraPizza"][quote="Sasha"]Ja, jeg er også bange for, at jeg ikke helt fanger pointen i, at han har slæbt sin transistorforstærker ind i soveværelset. Rygtet vil også vide, at netop dén model har visse paralleler til at ryge i sengen. Og det er det vel de færreste, der gør længere..?[/quote]

Jeg har installeret sådan en laboratorie ventilations arm..[/quote]
Det gør det ikke mindre brandfarligt at falde i søvn med en tændt smøg...! Hvilket jeg læser som Sørens pointe.


Billede
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen