mac optage demo

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: mac optage demo

Indlæg af Jake »

Apogee's produkter er bestemt fede - jeg har den nye Duét og med min MacBook Pro eller iMac spiller det bare!

Når det er sagt, så går du jo et VÆSENTLIGT skridt ned af stigen i kvalitet, ved at hive den der Behringer ind i ligningen. De preamps der sidder her i kan slet ikke måles med de som Apogee har i deres produkter. Så jeg ville fokusere på der hvor du får det du skal bruge NU, i stedet for der hvor du måske for det du måske skal bruge på et tidspunkt i fremtiden... måske! Som derudover er af ringere kvalitet.

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

strattitude
Johnny B. Goode
Indlæg: 127
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: mac optage demo

Indlæg af strattitude »

Jeg har en Apogee Duet til min Mac og det fungerer bare. Jeg er selv ikke nogen haj til computere, så for mig skal det bare virke.

Overvejede også en TC Impact Twin, men læste om nogle problemer med Mac. Jeg har bestemt ikke fortrudt Apogee Duet (den nye).

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

mac optage demo

Indlæg af efrandsen »

Jeg har også et Apogee One og er yderst tilfreds!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: mac optage demo

Indlæg af DarkoPage »

Det ser ud til at der er mest stemning for Apogee, men med hensyn til de lydkort med flere indgange, så tror jeg det er noget vi i bandet kunne få rigtig meget glæde af, da vi har det bedst med at indspille det hele på en gang. Men så må vi finansiere det sammen.

Er der nogle der har prøvet at optage guitar med Apogee'ens indbyggede mikrofon? Altså foran forstærkeren.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

mac optage demo

Indlæg af efrandsen »

Desværre. Men heldigvis er der jo indbygget pre-amp i Apogee One, så du kan bare plugge en sm57, eller hvad du vil bruge.


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: mac optage demo

Indlæg af Smittefar »

Mht. at optage det hele på een gang, så tænk over, hvor tit I vil bruge det, og hvad hovedformålet med at du køber lydkort er - Jeg skal indrømme, at jeg ind i mellem ærgrer mig over, at jeg har et stort skrummel stående, som jeg ikke bruger ret tit - Bevares - det er fedt at kunne indspille 24 samtidige spor - jeg tror bare kun jeg har gjort det en to-tre gange i de 3-4 år jeg har haft kortet - måske skulle I overveje at leje noget udstyr, når I indspiller - eller bandet kunne købe et stort kort fælles?
Modded guitars were crap right out of the factory

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: mac optage demo

Indlæg af DarkoPage »

Det er også det jeg har skrevet ovenover, altså at bandet kan købe et stort sammen, men nu må vi se... Jeg tror jeg starter med at købe et Apogee til mig selv.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: mac optage demo

Indlæg af Smittefar »

Det tror jeg, du bliver rigtig glad for - beklager, at det var gået lidt vel hurtigt med at læse dit indlæg :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Nikolaj Krabbe
Himmelhund
Indlæg: 11
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: mac optage demo

Indlæg af Nikolaj Krabbe »

Macbook Pro > Apogee Duet > Shure SM57 lyder skønt sammen..

Købte Apogee kortet for nyligt, og har lånt en SM57 af en ven (søger stadig en brugt) ;)

Synes det giver en rigtig god lyd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen