ny guitar

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

ny guitar

Indlæg af udepost »

jeg har købt en ny guitar, og da det er en af de mere sjældne, synes jeg den er værd at flashe...

Billede

det er en fender bullet deluxe fra 81. bullet modellen blev lavet i usa i 81 og 82, og har en telecaster hals, en underlig tele-lignende krop i krydsfiner, og duo-sonic pickupper. den fandtes i en standard udgave med bro og slagplade støbt sammen, og så en deluxe, med plastic slagplade, strat hardtail og strenge gennem kroppen.

min er i ret god stand, men der har været routed til en 5-vejs switch. desuden er der sat nogle strat covers på pickupperne, men jeg har de rigtige duo-sonic der selvfølgelig skal på.

den lyder rigtig godt, en del hen af en tele, men ikke helt så klingende... :)

/søren

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ny guitar

Indlæg af Stevi »

[quote="udepost"]jeg har købt en ny guitar, og da det er en af de mere sjældne, synes jeg den er værd at flashe...
det er en fender bullet deluxe fra 81. bullet modellen blev lavet i usa i 81 og 82, og har en telecaster hals, en underlig tele-lignende krop i krydsfiner, og duo-sonic pickupper. den fandtes i en standard udgave med bro og slagplade støbt sammen, og så en deluxe, med plastic slagplade, strat hardtail og strenge gennem kroppen.

min er i ret god stand, men der har været routed til en 5-vejs switch. desuden er der sat nogle strat covers på pickupperne, men jeg har de rigtige duo-sonic der selvfølgelig skal på.

den lyder rigtig godt, en del hen af en tele, men ikke helt så klingende... :)

/søren[/quote]
Feeedt! Dem ser man ikke så tit. Hvor meget shortscale er den? Den ser meget kort ud, hvilket i den grad sætter dit tæppe i det rette perskpektiv :-D
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ny guitar

Indlæg af Sasha »

Krydsfinér...

Fedest!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ny guitar

Indlæg af udepost »

stevi: den er ikke shortscale. den bruger helt normale tele-halse

/søren

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ny guitar

Indlæg af Loomer »

[quote="Sasha"]Krydsfinér...

Fedest![/quote]

Jeg har også en BC Rich Ironbird i krydsfiner.

Make of that what you will...

(det skal så lige siges at den mod alle odds lyder svinefedt)

Brun Sæbe
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ny guitar

Indlæg af Brun Sæbe »

Fedt tæppe! Guitaren er også nydelig. :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://soundcloud.com/provinsdrengen">h ... drengen</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen