Dilemma!!!!

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Dilemma!!!!

Indlæg af Førslev »

Fik mig jo en TC Classic450 forstærker i mandags. To dage senere blev RH450'eren sat ned til 6k (1.000 mere end classicen) og efter lidt skriven med hans har han tilbudt at bestille en RH hjem og så kan jeg bare levere classicen tilbage og betale differencen.

Dilemmaet består i om jeg egentlig skal upgrade eller ej.

på den ene side er det fedt med muligheden for footcontroller og presets og den "flytbare" eq og ikke mindst den indbyggede tuner.

på den anden side kan man ændre comp nemmere on the fly på classicen og spørgsmålet er om man får brugt alle de features.

Den ene side af mig siger spar pengene den anden side af mig kribler efter den med de ekstra features. lyden spiller ikke rigtigt ind da de er helt ens mht forstærkerdelen.


What to do?????

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dilemma!!!!

Indlæg af andkrup »

uansset hvad blir det da spændende at se dyret! :)
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dilemma!!!!

Indlæg af Morten_Lyse »

Det kommer lidt an på hvad du bruger anlægget til... Min bassist har RH450 men bruger live "bare" en US jazz bass. Og det lyder bare bedst (og det er godt..!) med alle tonekontrollerne kl.12. Så er der ikke meget ide i presets mv, hvis du spørger mig.. Er der tuner i Classic..? Ellers er det jo også noget man skal overveje.. Slutteligt er det min mening, at vil man udnytte lydforskellene på f.eks en jazz- og en precision-bass, så skal man jo ikke EQ'e lydforskellene væk på forstærkeren.. Er det derimod en kontrabass og en aktiv musicman, er der nok alligevel brug for et preset til hver..

Mvh,
Morten Lyse

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen