Flash: Duesenberg Starplayer TV

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Kenzo
Himmelhund
Indlæg: 36
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Flash: Duesenberg Starplayer TV

Indlæg af Kenzo »

Har lige anskaffet mig sådan en lille en. Virkelig fed spille, så mente at et lille flash var på sin plads.

/Kenzo

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Og så lige et lille flash af boardet, bare fordi det er længe siden sidst. :) Bær over med mig.

Billede

Signalvejen er for de interesserede:

Wah, Dynacomp, LGW, Marshall Guv'nor, Volume m. Polytune i tuneroutput, Boss Chorus, Holy Grail nano, Carl Martin Hydraboost, Keeley Katana, TC Novadelay. Den grå i øverste venstre hjørne er channelswitch til min forstærker.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash: Duesenberg Starplayer TV

Indlæg af Barf »

Dejlig guitar. Jeg har mange gange været tæt på at bukke under fra presset og få fat på sådan en Duesenberg, og det skal nok lykkes en dag.

Tillykke med den! Og lækker udsigt :)

Kenzo
Himmelhund
Indlæg: 36
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash: Duesenberg Starplayer TV

Indlæg af Kenzo »

[quote="Barf"]Dejlig guitar. Jeg har mange gange været tæt på at bukke under fra presset og få fat på sådan en Duesenberg, og det skal nok lykkes en dag.

Tillykke med den! Og lækker udsigt :) [/quote]


Jamen den dag det lykkedes for dig bliver en glædens dag, det er jeg sikker på. ;)

Mht udsigten kan jeg ikke være mere enig. Er lige flyttet ind til en kammerat mens kæresten er på Roskilde. 86 m2 på 4. sal med udsigt over Århus by og havn alt efter hvilken altan man vælger. Det kunne man godt vænne sig til. :P

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash: Duesenberg Starplayer TV

Indlæg af Barf »

Det tror jeg bestemt også. Vil dog gerne have fingrene i sådan en Chris Whitley Special hvor der er indbygget piezo og vist nok nogle andre pickupper. Og så ser den toplækker ud i mørkerød med sort pickguard.

Hvor i Århus er det henne?

Kenzo
Himmelhund
Indlæg: 36
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash: Duesenberg Starplayer TV

Indlæg af Kenzo »

[quote="Barf"]Det tror jeg bestemt også. Vil dog gerne have fingrene i sådan en Chris Whitley Special hvor der er indbygget piezo og vist nok nogle andre pickupper. Og så ser den toplækker ud i mørkerød med sort pickguard.

Hvor i Århus er det henne?[/quote]

Ja den lyder ikke værst, kender dog ikke modellen. Min kammerat har en Starplayer TV i sådan en sparkling blue med noget mosaik agtigt mønster i dækket. Den er voldsomt fed!.

Det er tæt på Salling. Jeg er en af dem som ikke oplyser adresser for ofte på nettet. Man kan jo være uheldig. :P

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash: Duesenberg Starplayer TV

Indlæg af Barf »

Du skal såmænd heller ikke oplyse spor, det var bare fordi jeg selv er fra Århus og så bliver man jo nysgerrig efter at vide hvor i byen den udsigt findes. Ville heller ikke selv oplyse min adresse direkte på internettet.

At du så siger at det er i nærheden af Salling har ikke hjulpet, men det er jo heller ikke altid man ser byen fra den vinkel :)

Kenzo
Himmelhund
Indlæg: 36
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash: Duesenberg Starplayer TV

Indlæg af Kenzo »

[quote="Barf"]Du skal såmænd heller ikke oplyse spor, det var bare fordi jeg selv er fra Århus og så bliver man jo nysgerrig efter at vide hvor i byen den udsigt findes. Ville heller ikke selv oplyse min adresse direkte på internettet.

At du så siger at det er i nærheden af Salling har ikke hjulpet, men det er jo heller ikke altid man ser byen fra den vinkel :) [/quote]

Nej det er jo lige det. I nærheden af salling spænder jo ret vidt må man sige.
Kan dog forsikre dig for at den udsigt koster en del :S

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash: Duesenberg Starplayer TV

Indlæg af ChristianB »

Tillykke! Sådan en vil jeg også ha'! :) Den er faktisk ret flot i Orange...

Er det bare mig eller er Duesenberg ved at forsvinde fra de Århusianske butikker? Jeg har både været i Akustikken og Rockcity fornylig - i Akustikken kunne jeg ikke få øje på nogen og i Rockcity havde de kun en D-Caster og en V-Caster (Er det ikke det den med 3 singlecoils og strat tremolo heder?)
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Kenzo
Himmelhund
Indlæg: 36
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash: Duesenberg Starplayer TV

Indlæg af Kenzo »

[quote="ChristianB"]Tillykke! Sådan en vil jeg også ha'! :) Den er faktisk ret flot i Orange...

Er det bare mig eller er Duesenberg ved at forsvinde fra de Århusianske butikker? Jeg har både været i Akustikken og Rockcity fornylig - i Akustikken kunne jeg ikke få øje på nogen og i Rockcity havde de kun en D-Caster og en V-Caster (Er det ikke det den med 3 singlecoils og strat tremolo heder?)[/quote]

Det kan du egentlig godt have ret i. Sidst jeg så en Duesenberg i en butik her i byen var i Woodstock for et par mdr siden. Der havde de 2 en hvid og en sort med noget slangeskinds agtigt på dækket. Begge 2 starplayer modeller. Det er lidt ærgerligt at de ikke er mere udbredte i DK for det er virkelig fede spader.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash: Duesenberg Starplayer TV

Indlæg af Anonym »

Cool flash! Jeg må have mig sådan en boks en dag.

Flot udsigt. Men Århus flytter jeg sgu ikke til. :-)

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash: Duesenberg Starplayer TV

Indlæg af ChristianB »

[quote="Kenzo"][quote="ChristianB"]Tillykke! Sådan en vil jeg også ha'! :) Den er faktisk ret flot i Orange...

Er det bare mig eller er Duesenberg ved at forsvinde fra de Århusianske butikker? Jeg har både været i Akustikken og Rockcity fornylig - i Akustikken kunne jeg ikke få øje på nogen og i Rockcity havde de kun en D-Caster og en V-Caster (Er det ikke det den med 3 singlecoils og strat tremolo heder?)[/quote]

Det kan du egentlig godt have ret i. Sidst jeg så en Duesenberg i en butik her i byen var i Woodstock for et par mdr siden. Der havde de 2 en hvid og en sort med noget slangeskinds agtigt på dækket. Begge 2 starplayer modeller. Det er lidt ærgerligt at de ikke er mere udbredte i DK for det er virkelig fede spader.[/quote]

Okay, jeg tror jeg vil forbi Woodstock snart, det er ved at være længe siden jeg sidst har været der.

Jeg synes man får ret meget for pengene. De er jo billigere end de fleste Gibsons, selvom jeg vil vove at påstå at kvaliteten er ca. ligeså god (som f.eks. en ny Gibson Les Paul Standard). Stjernerne har jo også fundet ud af det. Bl.a. Marc Ford, Mike Cambell og jeg har endda set billeder af John Mayer og Slash med en Duesenberg om halsen.
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Kenzo
Himmelhund
Indlæg: 36
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash: Duesenberg Starplayer TV

Indlæg af Kenzo »

[quote="SustainerPlayer"]Cool flash! Jeg må have mig sådan en boks en dag.

Flot udsigt. Men Århus flytter jeg sgu ikke til. :-)[/quote]


Vi vil sgu heller ikke have dig herovre. :P Hehe.

Ej gas. Og mange tak. :)

Kenzo
Himmelhund
Indlæg: 36
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash: Duesenberg Starplayer TV

Indlæg af Kenzo »

[quote="ChristianB"][quote="Kenzo"][quote="ChristianB"]Tillykke! Sådan en vil jeg også ha'! :) Den er faktisk ret flot i Orange...

Er det bare mig eller er Duesenberg ved at forsvinde fra de Århusianske butikker? Jeg har både været i Akustikken og Rockcity fornylig - i Akustikken kunne jeg ikke få øje på nogen og i Rockcity havde de kun en D-Caster og en V-Caster (Er det ikke det den med 3 singlecoils og strat tremolo heder?)[/quote]

Det kan du egentlig godt have ret i. Sidst jeg så en Duesenberg i en butik her i byen var i Woodstock for et par mdr siden. Der havde de 2 en hvid og en sort med noget slangeskinds agtigt på dækket. Begge 2 starplayer modeller. Det er lidt ærgerligt at de ikke er mere udbredte i DK for det er virkelig fede spader.[/quote]

Okay, jeg tror jeg vil forbi Woodstock snart, det er ved at være længe siden jeg sidst har været der.

Jeg synes man får ret meget for pengene. De er jo billigere end de fleste Gibsons, selvom jeg vil vove at påstå at kvaliteten er ca. ligeså god (som f.eks. en ny Gibson Les Paul Standard). Stjernerne har jo også fundet ud af det. Bl.a. Marc Ford, Mike Cambell og jeg har endda set billeder af John Mayer og Slash med en Duesenberg om halsen.[/quote]

Jeg kan faktisk også meget bedre lide lyden i en Duesenberg end jeg kan i en gibson. Kombien af de 2 pickupper her i er ret fed. humbucker lyd i bridge og blueset p90 lyd i neck. Ved dog ikke om det er en form for p90 der sidder i neck men lyden minder om en. Hvorimod en Gibson meget hurtig bliver for tung i lyden efter min smag, men har også alle dage være singlecoil fan. :) Ska vist lige ha flashet mine fendere en dag også. :P

Funktion
Himmelhund
Indlæg: 18
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash: Duesenberg Starplayer TV

Indlæg af Funktion »

Flot guitar. De siger mig et eller andet sådan nogle cigarkasser... Så mon ikke jeg finder en på et tidspunkt? :D

Fedt flash. Tillykke med den. ;)
Min funktion er at spille guitar.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen