Et lille projekt jeg er igang med

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Gardner
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Et lille projekt jeg er igang med

Indlæg af Gardner »

Hej jer i gang med at bygge et nyt guitar rig. som jeg nok først er færdig med om lang lang tid.
indtilvidere har jeg et Gcx switching system, ground control, T rex repilca og en spindoctor, der næst har jeg to amps. en mako mak2 og en bogner shiva. Min guitar en Gibson les paul studio gem series, alle kabler er lige pt mogami med neutrik guld stik. Kabinet har jeg et Bad cat med 4 V30. har dog overvejet at lave to kabinetter selv. da jeg har været en meget dygtig sløjd elev i min efterskole tid. så det ene kabinet skal være loaded med Celestion Golden, det andet med Electro Vocie EVM 12l. Celestion gold til shiva og EVM til makoen

Billede
By denon2 at 2011-04-18

kunne være fedt med nogen indslag.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Et lille projekt jeg er igang med

Indlæg af Sasha »

Øøøhhh... - indslag?

Det ser da sikkert meget fint ud. Absolut ikke min stil. Men så længe du er glad, så er det jo fint.

Er det ikke tungt som ind i h.... ?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Gardner
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Et lille projekt jeg er igang med

Indlæg af Gardner »

jooo :D det er lidt tungt.. men her i sønderjylland har vi tit meget store trailere :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Et lille projekt jeg er igang med

Indlæg af Sasha »

Kan de også køre op ad trapper og dén slags?

Jeg må tilstå, at jeg aldrig helt har fattet pointen i "Kom, lad os tage nogle i forvejen hulens tunge forstærkere og lignende og samle dem alle i én kasse, som så til gengæld er noget nær umulig at flytte"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Et lille projekt jeg er igang med

Indlæg af Smittefar »

Hæhæ - Sasha - det er jo fordi, du aldrig har haft roadier og lastvogne med tippelad til at komme med dit grej.

Det ser ud som om, du laver det rigtig flot, men jeg må også indrømme, at det er kun i den situation, hvor jeg var på vej på verdensturne med mit grej, at jeg villle gøre det sådan
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Et lille projekt jeg er igang med

Indlæg af udepost »

får de der amps noget køling?

/søren

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Et lille projekt jeg er igang med

Indlæg af Sasha »

[quote="Smittefar"]Hæhæ - Sasha - det er jo fordi, du aldrig har haft roadier og lastvogne med tippelad til at komme med dit grej.

[/quote]

Nej. Har du?

Til gengæld har jeg spillet med en bassist, der havde et 2x15" bagladehorn med en kampvægt på omkring de 80 kg. Når dette endelig var lirket ind på bagsædet af hans aldrende Opel Kadet, var der cirka 1½ cm. fri luft omkring det i alle dimensioner samt typisk nye skader på bil, kabinet og ikke mindst "flyttefolk". Dén slags adstedkommer en vis allergi over for en bestemt type udstyr...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Gardner
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Et lille projekt jeg er igang med

Indlæg af Gardner »

[quote="udepost"]får de der amps noget køling?

/søren[/quote]

Hej søren.. Nej enlig ikke som udgangs punkt får de ikke noget har overvejet det. men der er faktisk ret meget plads omme bagi til at man kan lade rigget stå med fri luft tilgang. dog skal det siges at både makoen og bogner bliver ret varme... så...



Så til resten af jer er der nogen der kender et sted hvor de er gode til at lave det skum man sætter rundt langs sin amps for at de sidder sikkert i spænd :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen