ESP Navigator flash

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

ESP Navigator flash

Indlæg af AnotherDan »

Nydt et par timer på altanen med Navigatoren idag.
Den er tæt på perfekt nu, fik tilpasset slagpladen så den passer.
Satte to af de originale single coils tilbage i den - de funger for mig, jeg ved faktisk ikke hvad det er for nogen, selvom de lamer lidt lyder de helt rigtigt. Har prøvet HS-4 af i mid og neck, det bliver lige en tand for meget syntes jeg i denne guitar.

Billede

Og et billede med taco-bastard'en:

Billede

Nu mangler jeg reelt kun at få 3way switch på, som jeg skal hente hos hans på mandag.
Jeg prøver at vænne mig til de tuners, selvom jeg ikke er vildt gode venner med dem, så funger de faktisk ret godt.
Bah

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ESP Navigator flash

Indlæg af Smittefar »

Mmmm det er en dejlig guitar
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ESP Navigator flash

Indlæg af Sasha »

Støvede af uvisse grunde lige lidt rundt på et noget underlødigt søsterforum (det er ikke sådan, når man står ved en afgrund af fritid. Så gør man underlige ting...). Og jeg fik lige udvidet mit ordforråd. Så jeg skal da straks prøve at bruge disse for mig nye termer, som jeg - så vidt jeg har forstået betydningen af dem - må være oplagte at benytte sig af i sådanne flash-sammenhænge:

Ih, du milde kineser en spiffy guitar. Den er godt nok swag i den farve!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ESP Navigator flash

Indlæg af Izzy »

[quote="Sasha"]Støvede af uvisse grunde lige lidt rundt på et noget underlødigt søsterforum (det er ikke sådan, når man står ved en afgrund af fritid. Så gør man underlige ting...). Og jeg fik lige udvidet mit ordforråd. Så jeg skal da straks prøve at bruge disse for mig nye termer, som jeg - så vidt jeg har forstået betydningen af dem - må være oplagte at benytte sig af i sådanne flash-sammenhænge:

Ih, du milde kineser en spiffy guitar. Den er godt nok swag i den farve![/quote]


Du er da ved at lære det!! Thumbs up!!

Btw, fed guitar du har der, AnotherDan!
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ESP Navigator flash

Indlæg af Anonym »

De ser godt ud i solskinnet! Specielt den Navigator. Det er sgu en klasseguitar. De originale pickupper er nogle Seymour Duncan ???-pickupper. Jeg synes dog, der mangler en skrue?

Ses på mandag :)

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ESP Navigator flash

Indlæg af AnotherDan »

Farven er lidt speciel, den er faktisk ret mørk, som er lidt svært at gengive på billeder :) Jeg er blevet rigtig rigtig glad for den guitar...
Har været inde og misbruge den idag, for at finde ud af hvilke pedaler jeg skulle skilde mig af med (resultat i anden tråd) - jeg tror sgisme jeg beholder 5way switchen lidt endnu, en overraskende fed lyd jeg fik i position 2, med hs-3 i humbucker sammen med mid singlecoil...

Hans, ja der mangler en skrue, men det er fordi det nuværende hul sidder tilpas tæt på det i slagpladen og alligevel ikke tæt nok til det vil ødelægge mere end godt er, så jeg beholder den bare som nu...
Bah

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen