Nash relic Les Paul

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Nash relic Les Paul

Indlæg af Funkis »

Den her faldt jeg godt nok helt for. Den er vildt fed.
http://www.soundpure.com/p/nash-aged-gi ... 907531A3D6
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Funktion
Himmelhund
Indlæg: 18
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nash relic Les Paul

Indlæg af Funktion »

Den koster også en smule :D
Min funktion er at spille guitar.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nash relic Les Paul

Indlæg af Anonym »

Funkis har dyr smag.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nash relic Les Paul

Indlæg af Pluto »

Den ser sku fed ud 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nash relic Les Paul

Indlæg af Smittefar »

hvorfor har de taget en pæn Les Paul og smadret den :cry:

Jeg synes faktisk, det ser helt OK ud - de er bare lige gået over grænsen til min smag.
Modded guitars were crap right out of the factory

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nash relic Les Paul

Indlæg af Funkis »

[quote="Smittefar"]hvorfor har de taget en pæn Les Paul og smadret den :cry:

Jeg synes faktisk, det ser helt OK ud - de er bare lige gået over grænsen til min smag.[/quote]

Helt enig at den er taget til grænsen. De andre Nash har lavet er for meget til mig.
Realistisk synes heller ikke denne ralic er men damn den ser fed ud lige den der.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nash relic Les Paul

Indlæg af Pluto »

man kan da ikke relicere for meget.Sludder og det ved du jo godt at de gode kunder syntes. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nash relic Les Paul

Indlæg af Runem »

Avs, det er en kikset relic. Alle de der voldsomem hakker ligner bestemt ikke noget, der er fremkommet naturligt... Desuden fungerer relics bare ikke så godt på Les Pauls, i mine øjne i hvert fald.

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nash relic Les Paul

Indlæg af Funkis »

HVil give dig helt ret i at det ikke ser naturligt ud. Og at relic sjældent virker nær så fedt på LP som på en strat. Men lige denne har noget over sig. Også fordi den mere er relic´ed som man vil lave en tele eller strat. Synes det fungere.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nash relic Les Paul

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Runem"]Avs, det er en kikset relic. Alle de der voldsomem hakker ligner bestemt ikke noget, der er fremkommet naturligt... Desuden fungerer relics bare ikke så godt på Les Pauls, i mine øjne i hvert fald.[/quote]

Jeg synes faktisk det ser okay realistisk ud. Det er da ikke unormalt lige at smadre ind i bassisten eller en forstærker, et trommesæt el. lign når man spiller. Derimod har jeg lidt svært ved at se det realistiske i en strat som mangler halvdelen af lakken. At det så kan se fedt ud er en anden sag. Jeg synes sgu den her relic holder, omend jeg ikke er meget for de der tigerstriber, det bliver sgu for kinky

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nash relic Les Paul

Indlæg af Runem »

[quote="Dannyboy"][quote="Runem"]Avs, det er en kikset relic. Alle de der voldsomem hakker ligner bestemt ikke noget, der er fremkommet naturligt... Desuden fungerer relics bare ikke så godt på Les Pauls, i mine øjne i hvert fald.[/quote]

Jeg synes faktisk det ser okay realistisk ud. Det er da ikke unormalt lige at smadre ind i bassisten eller en forstærker, et trommesæt el. lign når man spiller. Derimod har jeg lidt svært ved at se det realistiske i en strat som mangler halvdelen af lakken. At det så kan se fedt ud er en anden sag. Jeg synes sgu den her relic holder, omend jeg ikke er meget for de der tigerstriber, det bliver sgu for kinky[/quote]

Nu er forskellen jo, at lakken på strats, i modsætning til LP's, raslede af af sig selv - specielt på sunbursts. Så derfor virker det i mine øjne mere "realistisk", hvis man har forsøgt at genskabe det. - Jeg er generelt bare ikke tilhænger af heavy relics, som mest af alt ligner det det er, overdrevet omfang af kunstigt fremstillet patina.

Hvis det endelig skal være, så er et af de mere markante problemer med den nævnte LP, at fx halsens slid og de mange grimme mærker rundt i kanterne osv., ikke stemmer overens med, at der fx ikke er slidtage på bagsiden, efter bæltespænde osv. For det er da i den grad noget af det første, som bliver slidt.

Tror bare, jeg min opfattelse af god relic er, når illusionen er overbevisende.

Og ja, det er naturligvis en smagssag om man synes det ser flot ud eller ej, og på hvilken guitar osv. osv...

Mht. guitarens oprindelige finish, er vi til gengæld helt på samme side... Det spiller bare ikke...


Næh tak - Wine Red eller Gold Top, så er jeg hooked :) Eller en smagfuld burst, naturligvis :) Hvem sagde Pearly Gates?

Hybrid_Child
Still Got The Blues
Indlæg: 204
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: Århus N
Kontakt:

Re: Nash relic Les Paul

Indlæg af Hybrid_Child »

Jeg synes godt nok den mega flot. Den top er da for lækker. Jeg ved ikke helt med det der relic. Egentlig synes jeg at det er lidt som at gå med solbriller når det er overskyet. Tydeligheden i at det bare er noget man gør for at være smart gør det på en måde ret kikset. Men jeg kan nok ikke løbe fra at jeg faktisk synes det ser ret fedt ud. :s hifty:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/Rapiddominanceb ... nceband</a><!-- m -->

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nash relic Les Paul

Indlæg af Anonym »

"These seriously get better every time we get a new one in."

Ok - så checker jeg dem sgu ud igen om 20 år.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nash relic Les Paul

Indlæg af Pluto »

Jeg må indrømme at jeg får mere og mere gas efter en lign. Det skal bare være en 60er.Jeg tror sku jeg køber en og selv får den reliced.
Nå nej jeg har ikke gas.Det er forbudt. :s hock:
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen