Reservedele til Duesenberg starplayer

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Kenzo
Himmelhund
Indlæg: 36
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Reservedele til Duesenberg starplayer

Indlæg af Kenzo »

Jeg flashede min Duesenberg for et par dage siden og som nogen måske har lagt mærke til er det ikke de rigtige skruer der holder vibratoarmen fast. Har været både i Woodstock og Orkestergraven i Århus for at finde nogle originale. Så vidt jeg ved kaldes de spinol eller pinol skruer. De er små og så med umbraco ligesom dem der holder volume knapperne fast på potmetrene på en guitar. Nogle der ved hvor jeg kan finde 2 stk der med sikkerhed passer i længde og gevind?

/Kenzo.

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reservedele til Duesenberg starplayer

Indlæg af Starcaster »

Jeg ville sende en mail til Duesenberg. Jeg skulle engang bruge en jack møtrik til min startcaster, og sendte Fender en mail. Efter en uge havde jeg to i posten!

beetlebum
Himmelhund
Indlæg: 6
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reservedele til Duesenberg starplayer

Indlæg af beetlebum »

+1. Skriv direkte til dem.

Har tre gange fået sendt reservedele uden beregning. Første gang en ny bro! Anden gang nye skruer til at holde tremoloarmen og tredje gang en ny stemmeskrue. Det er god service!

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reservedele til Duesenberg starplayer

Indlæg af ChristianB »

Har du prøvet her: <a href="http://rockinger.com/" rel="nofollow">http://rockinger.com/</a> ?
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Kenzo
Himmelhund
Indlæg: 36
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reservedele til Duesenberg starplayer

Indlæg af Kenzo »

Jamen så vil jeg da prøve at sende dem en mail. Tak for hjælpen foreløbigt.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reservedele til Duesenberg starplayer

Indlæg af Dannyboy »

Jeg har også rigtig gode erfaringer med at skrive direkte til dem. Har som Beetlebum også modtaget nyt bigsby uden beregning, et par dage efter jeg mailede dem at der var problemer med skruen og møtrikken. Det er sgu god service

Btw, fed Starplayer. Har selv haft to af dem og det er fandme en dejlig guitar. Overvej at smide nogle Seymour Duncans i den. Jeg har prøvet nogle forskellige og faldt pladask for både JB/Jazz og P-Rails. Specielt neck pickuppen synes jeg fik markant federe tone med Duncans

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen