Guthrie Govan, Erotic Cakes. Nogen der ved noget?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
RexBibendum
Himmelhund
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Guthrie Govan, Erotic Cakes. Nogen der ved noget?

Indlæg af RexBibendum »

Hej.

Jeg har i laang tid ønsket mig Guthries CD.: Erotic Cakes, men den er ikke at finde på hverken Ebay eller Amazon eller noget andet sted. på Cornfordrecords.com er den "Out of stock" Jeg har prøvet at maile til Cornfordrecords.com og efter at have ventet et par uger (forgæves) prøvede jeg at maile til Cornfordamps.com men også der lader de til (efter nogle ugers venten) at være pænt ligeglade.

Mit spørgsmål er således: Er der nogen af Gearfreaks brugere der sidder inde med noget heavy-shit-inside-nerd-info omkring den her cd?
Er der planer om genoptryk?
Er der evt. en der ved hvor der er et eksemplar til salg?

Hvis den kommer til salg på Cornfordrecords.com igen, kan man så stole på at de ikke stjæler ens penge? når man søger rundt på nettet er der flere "Jeg-har-betalt-men-den-kom-aldrig-historier" Dette undre mig meget da jeg forstår det således at det er den samme mand (Paul Cornford) som er inde i både Cornford Amps og Cornford Records? og Cornford Amps er da et seriøst firma... ikke?

Jeg er godt klar over at jeg kan købe den som digital download men det bliver absolut sidste udvej.


edit:Ups, den skulle nok have været i "off topic"

På forhånd tak og med venlig hilsen
RexBibendum

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen