Jeg har fået ny forstærker! :)

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Jeg har fået ny forstærker! :)

Indlæg af Sasha »

Nå, Okay - hvis den nyvundne ejerglæde ikke stikker dybere end som så, er der vel ikke grund til at bruge ret meget mere krudt på den?

Men du kan da lige svare på, om det er "triode-manden", der er på spil igen?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Jeg har fået ny forstærker! :)

Indlæg af made »

Jeg er glad for den, men jeg har også en anden forstærker som spiller rigtig godt.

Det er triode-manden. Jeg tror ikke det er ham, men min videreformidling der er noget galt med :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Jeg har fået ny forstærker! :)

Indlæg af Sasha »

Well, jeg kan kun sige, at ud fra dine tidligere beskrivelser af, hvad han har lavet i dine forstærkere, skulle jeg personligt ikke have ham til så meget som at skifte en sikring i min forstærker - og da især ikke, hvis der var tale om en fin, gammel sag. Men sådan er der jo så meget... Jeg kunne dog godt få den tanke, at triode-manden kommer fra et sted (hi-fi), hvor forvrængning er en ting, som man forsøger af al magt at undgå og ikke en faktor, som man aktivt anvender og derfor må forholde sig helt anderledes til. Men dén spekulation står helt for min regning.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Jeg har fået ny forstærker! :)

Indlæg af made »

Han kommer ganske rigtigt fra at lave hi-fi, men har lavet en håndfuld guitarforstærkere efterhånden. Jeg har lige en lille single-ended Kt66-bestykket, rør-ensrettet top hjemme til prøve. Ganske hæderlig sag, men den rammer ikke lige mit lydideal.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen