FLASH ala Fattigrøve

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af Sasha »

Eller også er der blot tale om tilfældigheder...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]Eller også er der blot tale om tilfældigheder...[/quote]










...... Eller er der? :s hock:
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af Sasha »

Well, eftersom det er dig, der påstår, at der er en sammenhæng, er du vel den nærmeste til at forklare, hvordan disse ting skulle hænge sammen...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af kraen »

Det kan anbefales at læse denne tråd i en brandert - og læs gerne højt for de andre stive folk omkring dig. Urup grinede i hvert fald


Sendt fra min fantastiske iPhone

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af Dale »

[quote="Jolle"]Er i fattigrøve fordi i studerer eller fordi i har købt gear for alle jeres penge ;)

Og hvad har i af forstærkere? Jeg går ikke ud fra at i spiller akustisk på dem allesammen hele tiden?[/quote] Vi er fattigrøve fordi vi studerer... og fordi vi køber gear og sprut for alle pengene :) .
Jeg spiller Orange Tiny Terror med et 2x12 og min nabo spiller AC30 med 2x12.
When You see W. C. Fields.

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af Dale »

[quote="Morten M"]Fedt billede. Hvorfor er der ikke en whisky for hver guitar :music-rockout:[/quote]Fordi vi, som sagt, er ret fattige. En anden grund er at vi nærmest kun køber god, dermed ret dyr Whisky/Whiskey.
When You see W. C. Fields.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af Sasha »

Har man råd til AC30 og god whiskey, er man f.... ikke fattig!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af Dale »

[quote="Sasha"]Har man råd til AC30 og god whiskey, er man f.... ikke fattig![/quote]AC30'eren er købt for penge som blev skrabet sammen da han arbejdede til en umanerlig god løn. MHT. Whisky så er det fordi vi prioriterer :) .
When You see W. C. Fields.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af Sasha »

Fattigdom og selvmedlidenhed er ikke synonyme begreber... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
JGreen
Still Got The Blues
Indlæg: 213
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af JGreen »

Det kaldes vist "At lide med stil".

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af Dale »

[quote="JGreen"]Det kaldes vist "At lide med stil".[/quote]Det tolker jeg som et kompliment, så jeg takker :) . Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.
When You see W. C. Fields.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af Morten M »

[quote="Dale"][quote="Morten M"]Fedt billede. Hvorfor er der ikke en whisky for hver guitar :music-rockout:[/quote]Fordi vi, som sagt, er ret fattige. En anden grund er at vi nærmest kun køber god, dermed ret dyr Whisky/Whiskey.[/quote]
Den yderst til ventre er Laphroig (eller noget i den retning, - single malt med kraftig røgsmag)?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af Dale »

[quote="Morten M"][quote="Dale"][quote="Morten M"]Fedt billede. Hvorfor er der ikke en whisky for hver guitar :music-rockout:[/quote]Fordi vi, som sagt, er ret fattige. En anden grund er at vi nærmest kun køber god, dermed ret dyr Whisky/Whiskey.[/quote]
Den yderst til ventre er Laphroig (eller noget i den retning, - single malt med kraftig røgsmag)?[/quote]Det er det bestemt ikke. Det er en The Balvenie som er meget rund i smagen af en skotsk Whisky at være. Laphroig er dog heller ikke helt værst :) .
When You see W. C. Fields.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af Morten M »

Fandt en en flaske Laphroig til 225.- nede i Brugsen på et tidspunkt. Den smagte af røget bræk. Og har holdt mig til bourbon lige siden 8-)
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af Anonym »

[quote="Morten M"] Den smagte af røget bræk. [/quote]

Man kan ikke snyde en connaisseur!

TT: Fedt flash. Fuck SU og janteloven. :teasing-neener:

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Morten M"]Fandt en en flaske Laphroig til 225.- nede i Brugsen på et tidspunkt. Den smagte af røget bræk. Og har holdt mig til bourbon lige siden 8-)[/quote]

Så har bræk vist fået en yderst tiltrækkende smag.. :D
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af Dale »

[quote="Morten M"]Fandt en en flaske Laphroig til 225.- nede i Brugsen på et tidspunkt. Den smagte af røget bræk. Og har holdt mig til bourbon lige siden 8-)[/quote]Det fortæller vist mere om din "smag" end om min :) .
When You see W. C. Fields.

staalhaar
Himmelhund
Indlæg: 1
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af staalhaar »

Jeg har selv en Epiphone Wilshire reissue ( Made in Indonesia ) Halsen bøjer bagover så guitaren rasler rigtig meget i de 5 første bånd og Trusrodden kan ikke justeres ( den er hel løs ) :crazy: desuden er guitaren ikke i Balance når man står med den med rem på......Har jeg bare været uheldig Eller ????

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af Dale »

[quote="staalhaar"]Jeg har selv en Epiphone Wilshire reissue ( Made in Indonesia ) Halsen bøjer bagover så guitaren rasler rigtig meget i de 5 første bånd og Trusrodden kan ikke justeres ( den er hel løs ) :crazy: desuden er guitaren ikke i Balance når man står med den med rem på......Har jeg bare været uheldig Eller ????[/quote]Det har du helt sikkert. Denne har aldrig haft problemer what so ever.
When You see W. C. Fields.

Simto
Himmelhund
Indlæg: 30
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: FLASH ala Fattigrøve

Indlæg af Simto »

[quote="Ken"]Men her er mit fattigrøvs flash så...

Billede

Det er dog et ful stack!!!

Mvh
Ken[/quote]

'Kæft hvor er den bare fed!
The Rock Dirty
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.myspace.com/therockdirty">ht ... ckdirty</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/pages/ROCK-DIRT ... /ROCK-DIRT ... 1569206540</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen