Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Jeg ved ikke, om hun er specielt sælger-agtig. Hun er bare en utroligt charmerende dame, som blot ved at smile til dig kunne få dig til at købe en polar-dunjakke, selv om du stod midt i Sahara - også selv om bare tanken om at købe dig sådan én aldrig havde faldet dig ind tidligere... :-)

At hun så tilmed også er særdeles kompetent - synger og spiller dejligt samt ved ALT om Martin-guitarer, gør det jo ikke nemmere... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

Modelbetegnelsen lyder som et bilspil til Xbox og PS3 :)

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

[quote="Sasha"]Jeg ved ikke, om hun er specielt sælger-agtig. Hun er bare en utroligt charmerende dame, som blot ved at smile til dig kunne få dig til at købe en polar-dunjakke, selv om du stod midt i Sahara - også selv om bare tanken om at købe dig sådan én aldrig havde faldet dig ind tidligere... :-)[/quote]

Så skal jeg vist til at passe på til Vintage Show, lader det til.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Smittefar »

Normalt har jeg hverken penge til eller behov nok til at lange så mange penge afsted efter en akustisk guitar - Men ind i mellem tænker man jo lidt i det der med 'en guitar for livet', og det skal i min verden være en akustisk (spørg ikke hvorfor), og da min far døde for ganske nyligt er dette blevet omend endnu mere aktuelt. Jeg arver en stor bunke penge, og jeg synes, det kan være OK at købe een stor ting for at markere dette - resten af pengene kan så bruges noget mere fornuftsbetonet.

Det kan i øvrigt også godt være, jeg skal til Vintage Show - Jeg havde jo oprindeligt ikke regnet med at skulle med, da der var planlagt en stor USA rejse med min far, men den er nu af gode grunde aflyst.
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

Vi skal seriøst nørde så grufuldt meget igennem, hvis du tager med, Kristian!

Det gør mig desuden også ondt at høre det med din far. Den havde jeg ikke lige hørt om før, så apologies hvis jeg er sent ude med kondolencerne.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Smittefar »

Jeg tager højst med een dag, men jeg skal lige se, om det kan passes ind.

Det er super trist med min far, men det var ikke uventet. Jeg har skrevet lidt om det på facebook, men derudover har jeg ikke 'reklameret' for det på nettet.
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

Og til det kan jeg sige at news-feed tingen på Facebook til iPhone er noget pis at have med at gøre.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

[quote="Loomer"][quote="Sasha"]Jeg ved ikke, om hun er specielt sælger-agtig. Hun er bare en utroligt charmerende dame, som blot ved at smile til dig kunne få dig til at købe en polar-dunjakke, selv om du stod midt i Sahara - også selv om bare tanken om at købe dig sådan én aldrig havde faldet dig ind tidligere... :-)[/quote]

Så skal jeg vist til at passe på til Vintage Show, lader det til.[/quote]

Jamen, det er da en god idé. Men man kommer nu ikke til at møde Diane Ponzio dernede - for better or worse...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

Billede

Hmm - skulle man lige give sådan et sæt chancen i Talmanen? :)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af CobraPizza »

NG: en Rivera Knucklehead KR7.. Den har så fantastisk fucking mange muligheder for at shape sin tone
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Ja, så må man da håbe, at der blot er én af de fantastisk fucking mange muligheder for at shape sin tone, der lyder godt...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Nicolai »

[quote="Smittefar"]Jeg tager højst med een dag, men jeg skal lige se, om det kan passes ind.

Det er super trist med min far, men det var ikke uventet. Jeg har skrevet lidt om det på facebook, men derudover har jeg ikke 'reklameret' for det på nettet.[/quote]

Kondolencer skal bestemt også lyde herfra. Ventet eller ej, så er det altid en stor sorg, når man mister en, som står én nær. Jeg synes, det lyder som en god idé med en ny guitar for at "ære hans minde". Dog ville jeg aldrig kunne sælge en sådan guitar igen. Nogensinde. Men det lyder også som om, det, i givet fald, skal være en guitar "for life".

Det bedste tanker til dig og din familie i den svære tid.
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Smittefar »

I skal have tak for de pæne tanker
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Barf »

NG: En Red Rocket Atomic Six i goldtop. Det ligner en meget spændende spade

[youtube]7qiXcv_t7DY[/youtube]

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GuitaRasmus »

Red rocket??! :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af AnotherDan »

Fed neckplate :D
Bah

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Odgaard »

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.southparkstudios.dk/clips/15 ... -rocket</a><!-- m -->

Jeg har ret svært ved at tage en guitar med navnet Red Rocket alvorligt. Men derudover lyder den da spændende :)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

Bindingen er flot. Slagpladen må til gengæld være en hurtig prototype. Den ligner da noget, der er løgn.

La Cabs er superseje. Personligt ville jeg nok skrue en Warmoth sammen (surprise!) :D


[quote="Odgaard"]Jeg har ret svært ved at tage en guitar med navnet Red Rocket alvorligt. [/quote]

Det råder modelbetegnelsen "Atomic Six" da bod på! :lol:

nimb
Himmelhund
Indlæg: 19
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af nimb »

Vil tillade mig at gasse over min egen nye Marshall JMP Super Lead 1959 top.

Byttede den med en carvin forstærker, uden at have videre forstand på hvad den JMP top var helt præcist.

Da jeg kom hjem åbnede jeg toppen og så den var fra 1978 og da vidste jeg at jeg havde gjort en god bytte handel. Begge parter i bytte handelen er tilfredse, "sælger" havde heller ikke forstand på toppen, han havde blot byttet den med en gammel Fender combo år tilbage.

Nu er toppen så i min besiddelse. Sammen med toppen fik jeg et 4x12 1960 LEAD kabinet.

Den er blevet min nye bedste ven, lyder simpelthen svine fedt, i mine ører. Nu afventer en servicering og udskiftning af rør, da jeg ikke aner noget om dens fortid, er det bedste vel at give den basis for en god fremtid :lol:

[attachment=0]
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jackie van Hippie »

[quote="nimb"]Vil tillade mig at gasse over min egen nye Marshall JMP Super Lead 1959 top.

Byttede den med en carvin forstærker, uden at have videre forstand på hvad den JMP top var helt præcist.

Da jeg kom hjem åbnede jeg toppen og så den var fra 1978 og da vidste jeg at jeg havde gjort en god bytte handel. Begge parter i bytte handelen er tilfredse, "sælger" havde heller ikke forstand på toppen, han havde blot byttet den med en gammel Fender combo år tilbage.

Nu er toppen så i min besiddelse. Sammen med toppen fik jeg et 4x12 1960 LEAD kabinet.

Den er blevet min nye bedste ven, lyder simpelthen svine fedt, i mine ører. Nu afventer en servicering og udskiftning af rør, da jeg ikke aner noget om dens fortid, er det bedste vel at give den basis for en god fremtid :lol:

[attachment=0][/quote]

Jeg har en magen til også fra 1978, super fed forstærker, den skal du nok blive glad for!
Jeg kan anbefale at få den tjekket igennem af en tekniker, når den har så mange år på bagen og du ikke kender dens historie. Men det lyder helt sikkert til at det er dig der har gjort den bedste handel denne gang :)
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen