Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Kimling »

[quote="Turtle"]Men Kim, den er jo grim.[/quote]

Fits the player :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now GAS.

Indlæg af kraen »

NG: et sæt Jacobsen SC-1 pickupper. Har lige prøvet et sæt i Akustikken. Wow!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af CobraPizza »

NG: Et sæt EMG James Hetfield PU'er.. Der skal fandme ikke sidde EMG HZ'ere i en guitar, med en nypris på 10k
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Peter C »

NG: Et trommesæt! Jeg tror, af en eller mærkelig grund, at jeg vil være god til det. Især efter de utallige timer jeg har brugt i en bil på at slå på rattet.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Det er så ikke helt det samme, kan jeg afsløre. Jeg er også rimeligt god til at tromme på rattet. Men derfra og så til at kunne spille trommer er der - well, mere end "et pænt stykke"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af K-P »

Jeg føler mig også som Dave Lombardo, når jeg sidder og banker løs på et bord. Det er ikke tilfældet bag et trommesæt
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Peter C"]NG: Et trommesæt! Jeg tror, af en eller mærkelig grund, at jeg vil være god til det. Især efter de utallige timer jeg har brugt i en bil på at slå på rattet.[/quote]

Jeg ønsker mig også et trommesæt. Og jeg vil faktisk vove den påstand, at jeg er bedre på trommesættet, end på rattet i bilen, til trods for, at jeg ikke ligefrem er super rutineret på trommerne. Men at køre bil ude i trafikken, og holde rytmen samtidig, det kan jeg ikke rumme i min hjerne. Til gengæld har jeg masser af gange overvejet, om jeg skulle skifte til trommer, for jeg bliver aldrig nogen stor guitarist, det har jeg affundet mig med for mange år siden, men jeg tror godt jeg kunne blive en hæderlig trommeslager, hvis jeg havde mulighed for øve regelmæssigt.
Nå ja, og så skal jeg lige huske: NG: En lydisoleret tilbygning til rækkehuset, hvor trommesættet kunne stå ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

:crazy:

NG: Fender Super Reverb Eller Twin Reverb!

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jejak »

Øv. Efter en længere GASfri periode er man igen blevet ramt.
NG:
Billede

...havde den været med fast bro og gennemgående strenge samt en fed passiv humbucker, havde jeg haft gevaldige problemer med at holde igen.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now GAS.

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Peter C"]NG: Et trommesæt! Jeg tror, af en eller mærkelig grund, at jeg vil være god til det. Især efter de utallige timer jeg har brugt i en bil på at slå på rattet.[/quote]

Jeg ønsker mig også et trommesæt. Og jeg vil faktisk vove den påstand, at jeg er bedre på trommesættet, end på rattet i bilen, til trods for, at jeg ikke ligefrem er super rutineret på trommerne. Men at køre bil ude i trafikken, og holde rytmen samtidig, det kan jeg ikke rumme i min hjerne. Til gengæld har jeg masser af gange overvejet, om jeg skulle skifte til trommer, for jeg bliver aldrig nogen stor guitarist, det har jeg affundet mig med for mange år siden, men jeg tror godt jeg kunne blive en hæderlig trommeslager, hvis jeg havde mulighed for øve regelmæssigt.
Nå ja, og så skal jeg lige huske: NG: En lydisoleret tilbygning til rækkehuset, hvor trommesættet kunne stå ...[/quote]
Jeg tror alle (inklusiv undertegnede) guitaristen er skabstrommeslagere inde i vores egne hoveder... Hvis du kigger efter er det altid guitaristerne der spiller lufttrommer til koncerterne hvor alle andre spiller luftguitar... :)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Barf »

NG: Tom Anderson Drop Top eller en PRS Studio. Så kunne man nøjes med at tage én guitar med, når man skulle ud og spille og ikke gad at slæbe flere.

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Abemand »

[quote="Jejak"]Øv. Efter en længere GASfri periode er man igen blevet ramt.
NG:
Billede

...havde den været med fast bro og gennemgående strenge samt en fed passiv humbucker, havde jeg haft gevaldige problemer med at holde igen.[/quote]

Så er det vel bare en Kevin Bond du skal have dig. Den har også nogle utroligt smagfulde og opfindsomme indlæg.

Billede

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af K-P »

[quote="Jejak"]Øv. Efter en længere GASfri periode er man igen blevet ramt.
NG:
Billede

...havde den været med fast bro og gennemgående strenge samt en fed passiv humbucker, havde jeg haft gevaldige problemer med at holde igen.[/quote]

For fanden, nu har du også smittet mig D:
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Kimling »

[quote="Jejak"]Øv. Efter en længere GASfri periode er man igen blevet ramt.
NG:
Billede

...havde den været med fast bro og gennemgående strenge samt en fed passiv humbucker, havde jeg haft gevaldige problemer med at holde igen.[/quote]

Jeg synes godt nok også sådan en RR24 er fin! Den ækle EMG-skabning kan da heldigvis skiftes og broen kan blokeres. WUPTI!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Michael Vajhøj"][quote="GodSpeedDK"][quote="Peter C"]NG: Et trommesæt! Jeg tror, af en eller mærkelig grund, at jeg vil være god til det. Især efter de utallige timer jeg har brugt i en bil på at slå på rattet.[/quote]

Jeg ønsker mig også et trommesæt. Og jeg vil faktisk vove den påstand, at jeg er bedre på trommesættet, end på rattet i bilen, til trods for, at jeg ikke ligefrem er super rutineret på trommerne. Men at køre bil ude i trafikken, og holde rytmen samtidig, det kan jeg ikke rumme i min hjerne. Til gengæld har jeg masser af gange overvejet, om jeg skulle skifte til trommer, for jeg bliver aldrig nogen stor guitarist, det har jeg affundet mig med for mange år siden, men jeg tror godt jeg kunne blive en hæderlig trommeslager, hvis jeg havde mulighed for øve regelmæssigt.
Nå ja, og så skal jeg lige huske: NG: En lydisoleret tilbygning til rækkehuset, hvor trommesættet kunne stå ...[/quote]
Jeg tror alle (inklusiv undertegnede) guitaristen er skabstrommeslagere inde i vores egne hoveder... Hvis du kigger efter er det altid guitaristerne der spiller lufttrommer til koncerterne hvor alle andre spiller luftguitar... :) [/quote]

Jeg kom til at vise min datter denne video igår: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m --> ... nu er jeg ikke den eneste her på matriklen, der ønsker sig et trommesæt :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jejak »

[quote="Abemand"]

Billede[/quote]


Puha, tror også mere på tremolo-blocking + skift af pickup løsningen, frem for den dér.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

NG: En kromatisk tuner:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.com/itm/CONN-STROBOCONN ... STROBOCONN ... 415bfd660b</a><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]NG: En kromatisk tuner:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.com/itm/CONN-STROBOCONN ... STROBOCONN ... 415bfd660b</a><!-- m -->[/quote]

Ja, sådan én kunne være rar at have. Hver gang jeg skal transportere mit gear, savner jeg de ekstra 30 kg sådan én kunne give mig. Pt. er jeg nødt til at have blylodder i bunden af min pedalkuffert, for at få det rigtige feel under transporten.

:)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Ynk, ynk, ynk...

Aldrig hører man om andet end slaphed og slendrian fra ungdommen nu til dags!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Madmax25
Smoke On The Water
Indlæg: 61
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Madmax25 »

NG: En Palmer PDI-03. Så jeg kan bruge min rørforstærker til silent recording/øvning når vi spiller igennem en Jamhub...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen