Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Abemand »

NG: Gibson ES-339.

Anede ikke at de eksisterede. Har længe gasset efter en semi-hollow, men orkede ikke den gigantiske krop på en es-335.

Billede

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

NG: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-gibson-sg-ro ... 686677/</a><!-- m -->

Jeg er normalt ikke så meget til SG, fordi det skriger "Angus Young", nærmest ligegyldigt hvad det er for én, men lige denne tiltaler mig helt enormt, pga. silverburst'en. Og prisen virker umiddelbart rimelig, selvom jeg ikke lige har tjekket nærmere op på det. Hvis man dog så bare havde den slags penge :?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]NG: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-gibson-sg-ro ... 686677/</a><!-- m -->

Jeg er normalt ikke så meget til SG, fordi det skriger "Angus Young", nærmest ligegyldigt hvad det er for én, men lige denne tiltaler mig helt enormt, pga. silverburst'en. Og prisen virker umiddelbart rimelig, selvom jeg ikke lige har tjekket nærmere op på det. Hvis man dog så bare havde den slags penge :?[/quote]

Hvis en SG bare skreg "Angus Young" og ikke samtidigt "verdens grimmeste serieproducerede guitardesign", så var det måske til at leve med.

Og her kommer så et af livets paradokser i spil. Silverburst gør selv en SG fed. :mrgreen:

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jacob »

NG: TC Octa-Screamer 8-)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GodSpeedDK"]NG: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-gibson-sg-ro ... 686677/</a><!-- m -->

Jeg er normalt ikke så meget til SG, fordi det skriger "Angus Young", nærmest ligegyldigt hvad det er for én, men lige denne tiltaler mig helt enormt, pga. silverburst'en. Og prisen virker umiddelbart rimelig, selvom jeg ikke lige har tjekket nærmere op på det. Hvis man dog så bare havde den slags penge :?[/quote]

Hvis en SG bare skreg "Angus Young" og ikke samtidigt "verdens grimmeste serieproducerede guitardesign", så var det måske til at leve med.

Og her kommer så et af livets paradokser i spil. Silverburst gør selv en SG fed. :mrgreen:[/quote]

En SG med vibrola er da noget af det smukkeste stykke værktøj der findes.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Og her gik jeg ellers rundt og tænkte, at "ham Rasmus Skov er da egentlig en ganske fornuftig ung mand"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jackie van Hippie »

NG: Gretsch 6124 Single Anniversary
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"][quote="SustainerPlayer"][quote="GodSpeedDK"]NG: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-gibson-sg-ro ... 686677/</a><!-- m -->

Jeg er normalt ikke så meget til SG, fordi det skriger "Angus Young", nærmest ligegyldigt hvad det er for én, men lige denne tiltaler mig helt enormt, pga. silverburst'en. Og prisen virker umiddelbart rimelig, selvom jeg ikke lige har tjekket nærmere op på det. Hvis man dog så bare havde den slags penge :?[/quote]

Hvis en SG bare skreg "Angus Young" og ikke samtidigt "verdens grimmeste serieproducerede guitardesign", så var det måske til at leve med.

Og her kommer så et af livets paradokser i spil. Silverburst gør selv en SG fed. :mrgreen:[/quote]

En SG med vibrola er da noget af det smukkeste stykke værktøj der findes.[/quote]

Jeg har - som mange andre, åbenbart - i mange år hadet udseendet på en SG, men det har ændret sig, efter at jeg pludselig fik lige sådan en med Vibrola :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Og her gik jeg ellers rundt og tænkte, at "ham Telemaster er da egentlig en ganske fornuftig ung mand"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

Jeg ejer ingen SG, men SG'en ligner jo djævlens værk... og når det er så gennemført sejt, så kan man da ikke andet end at tage hatten af for det!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

[quote="Sasha"]Og her gik jeg ellers rundt og tænkte, at "ham Rasmus Skov er da egentlig en ganske fornuftig ung mand"...[/quote]
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"]Og her gik jeg ellers rundt og tænkte, at "ham Telemaster er da egentlig en ganske fornuftig ung mand"...[/quote]
Gu gjorde du ej :-)
So many assholes, so few bullets


Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Peter C »

Billede

Yiihaaa!!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Telemaster »

[quote="Peter C"]Billede

Yiihaaa!![/quote]
:clap: Godkendt!
So many assholes, so few bullets

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jacob »

[quote="Peter C"]Billede

Yiihaaa!![/quote]

:thumbup:

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

Peter du skal da have min strat ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"][quote="Sasha"]Og her gik jeg ellers rundt og tænkte, at "ham Telemaster er da egentlig en ganske fornuftig ung mand"...[/quote]
Gu gjorde du ej :-)[/quote]

Allright.

Måske ikke HELT ung længere... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"][quote="Telemaster"][quote="Sasha"]Og her gik jeg ellers rundt og tænkte, at "ham Telemaster er da egentlig en ganske fornuftig ung mand"...[/quote]
Gu gjorde du ej :-)[/quote]

Allright.

Måske ikke HELT ung længere... :-)[/quote]

Nej, mit fødeår kvalificerer mig næsten til betegnelsen "vintage", hvis jeg altså var en portvin :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Smittefar »

Jeg har lige købt en vintage portvin, der var eet år yngre end mig ;)
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen