Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Dannyboy »

NG: Ikke rigtig noget egentlig. Syret

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Telemaster »

[quote="Dannyboy"]NG: Ikke rigtig noget egentlig. Syret[/quote]

Facerape.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Odgaard »

[quote="Telemaster"][quote="Dannyboy"]NG: Ikke rigtig noget egentlig. Syret[/quote]

Facerape.[/quote]
:clap: :lol:

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Now GAS.

Indlæg af Førslev »

[quote="Smittefar"]Jeg kom til at prøve en gibson midtown classic i dag - det bliver dyrt :p [/quote]

Har også samlet over den der siden den kom på gaden.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

[quote="Førslev"][quote="Smittefar"]Jeg kom til at prøve en gibson midtown classic i dag - det bliver dyrt :p [/quote]

Har også samlet over den der siden den kom på gaden.[/quote]

Hvad har du samlet?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Starcaster »

NG: Morgan AC 20 Deluxe
Billede

Min Reinau siger godt men jeg savner noget vox-agtigt!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now GAS.

Indlæg af Smittefar »

[quote="Førslev"][quote="Smittefar"]Jeg kom til at prøve en gibson midtown classic i dag - det bliver dyrt :p [/quote]

Har også samlet over den der siden den kom på gaden.[/quote]

Den lyder jo bare så pissegodt, og den er fed at spille på - jeg tror sgu ibbernissen bliver sat til salg, så der kan blive plads til en Midtown (midt) i stativet.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Barf »

Hvor er vi "henne" lydmæssigt, Smittefar? Er den meget luftig og "hollow" i lyden eller er den mere ovre i "Les Paul"-land med en mere solid lyd? (Mange fine ord, som egentlig ikke giver mening, men jeg håber, du forstår.)

Synes også selv, at den ser meget spændende ud. Hvad med gribebrættet? Det der richlite er ikke træls at spille på?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Smittefar »

Jeg synes, den er langt fra en cigarkasse (335'er) i lyden, den er nok tættere på Les Paul, men sammenlignet med min egen Les Paul har den en langt mere åben og 'spanky/percussive' lyd. Jeg opfattede i hvert fald som ret nemt at få et funk groove kørende på den. For mit vedkommende vil den lægge sig fint i territoriet mellem min strat og Les Paul og stadig langt fra min ES125td.

Jeg havde faktisk overhovedet ikke overvejet gribebrættet, før jeg kom hjem - Jeg har i hvert fald ikke tænkt over, at det skulle være træls at spille på.

Jeg tror efterhånden, jeg har bestemt mig så meget, at Ibanezen ryger videre, og så kommer den her lille sag med hjem. Der er endda tilstrækkeligt med spillejobs over sommeren til, at man sagtens kan forsvare at købe ny guitar :P
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

NG//

Den der Peavey Rockmaster preamp der er på den blå lige for tiden.

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jejak »

[quote="Loomer"]NG//

Den der Peavey Rockmaster preamp der er på den blå lige for tiden.[/quote]

Så køb den :D
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Smittefar"]Jeg synes, den er langt fra en cigarkasse (335'er) i lyden, den er nok tættere på Les Paul, men sammenlignet med min egen Les Paul har den en langt mere åben og 'spanky/percussive' lyd. Jeg opfattede i hvert fald som ret nemt at få et funk groove kørende på den. For mit vedkommende vil den lægge sig fint i territoriet mellem min strat og Les Paul og stadig langt fra min ES125td.

Jeg havde faktisk overhovedet ikke overvejet gribebrættet, før jeg kom hjem - Jeg har i hvert fald ikke tænkt over, at det skulle være træls at spille på.

Jeg tror efterhånden, jeg har bestemt mig så meget, at Ibanezen ryger videre, og så kommer den her lille sag med hjem. Der er endda tilstrækkeligt med spillejobs over sommeren til, at man sagtens kan forsvare at købe ny guitar :P [/quote]

Prøvede du Custom-udgaven (uden Bigsby) også? Den har jeg kigget lidt på, men jeg er lidt mistænksom over for de burstbuckers, der sidder i ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Smittefar »

Nej - Custom versionen hang vist ikke derinde - Jeg skal helt klart have den med Bigsby - Jeg har Burstbuckers (pro) i min Les Paul, og det synes jeg er megafedt, men det er en del af attraktionen ved midtown standarden, at den har 57 pickupper - De har væsentligt mindre output end BB, og det tror jeg klæder den type guitarer pænere, og det passer bedre ind i mit eksisterende 'arsenal'.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Smittefar"]Nej - Custom versionen hang vist ikke derinde - Jeg skal helt klart have den med Bigsby - Jeg har Burstbuckers (pro) i min Les Paul, og det synes jeg er megafedt, men det er en del af attraktionen ved midtown standarden, at den har 57 pickupper - De har væsentligt mindre output end BB, og det tror jeg klæder den type guitarer pænere, og det passer bedre ind i mit eksisterende 'arsenal'.[/quote]

Bigsby er så ikke lige min kop te. Hvis nogen har prøvet en Midtown Custom, så råb op! Men mon ikke jeg hellere må få hørt én, næste gang jeg er i Woodstock ... med fare for økonomiske konsekvenser :s hock:
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

NG: Perfecto by Schott model 613 "One Star":

Billede

De mest nidkære vil måske indvende, at vi er ude i noget off topic, men tro mig, hvis jeg havde sådan én, ville den være mere obligatorisk i scenearsenalet, end både guitar og forstærker :)

(Den skal så naturligvis være vintage og fra tidligst 70'erne, og ikke nyproduceret, som den viste, men jeg kunne ikke finde et ordentligt billed, uden enten Marlon Brando, Johnny Ramone, eller en eller anden anden bad boy på også - og det er jo kun jakken, jeg ønsker mig :) )
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

NG//

En Strictly 7 SP-serie 7-strenget.



DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af DarkoPage »

NG:
http://www.google.dk/imgres?q=rainger+f ... 1,s:0,i:74

Det er da den fedeste pedal nogensinde!!! Den der on/off kontakt! :D

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now GAS.

Indlæg af kraen »

Pluto: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/390430404318" ... 0404318</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen