Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af kasperploug »

[quote="Sasha"][quote="kasperploug"][quote="Sasha"]Så vil jeg faktisk næsten hellere have det serveret "Dick dale-style"... Den dér smule "pligt-rumklang" tror jeg aldrig, at jeg lærer at sætte pris på sådan rigtigt for alvor. Og har man grej, som i sig selv lyder rigtig fedt, er den heller ikke nødvendig...[/quote]
In your humble opinion :D
Det kommer jo helt an på hvordan man opfatter musik :) Jeg synes selv rumklang, i visse situationer, giver en ekstra dimension i musikken, så at sige :) [/quote]

Nu er rumklang jo så heller ikke én størrelse. Jeg sætter stor pris på (naturlig) rumklang eller nærmere "ambience" på indspilninger som en del af produktionen. Også gerne overdrevet rumklang som en decideret effekt. Men sådan en "ploiiinnggg", metallisk "fjeder-hale" på samtlige toner ud af en guitarforstærker? Narh... hvis andre synes, at det klæder deres lyd - fint! Jeg springer over.[/quote]
Ahh okay :) Der kan jeg sagtens følge dig! Jeg troede bare "pligt-rumklang" var så lidt at det ikke betød det store :)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Barf »

GAS i stor stil: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/guitarcombo-laney-lio ... -laney-lio ... -70949808/</a><!-- m --> (Laney Lionheart til 2800 kroner)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Kimling »

NG: Den japanske Rhoads Professional, der er på DBA
NN: Ikke en klink i lommen
Create a sense of purpose around which you base your faith


Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

Agile SGM-400E Resonator
Billede

Tja ... våd maling giver sære tanker ...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

NG: En forgyldt standbyknap:

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.elfaelektronik.dk/elfa3~dk_ ... k/elfa3~dk_ ... &toc=20340</a><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Runem »

[quote="SustainerPlayer"]Agile SGM-400E Resonator
Billede

Tja ... våd maling giver sære tanker ...[/quote]

Den er da sådan set lidt fed. Og med en lipstick kan den da sikkert fint bruges til en gang smadder-slide.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Odgaard »

Billede
Prøvede sådan en fætter i Orkestergraven i går. Den var ganske fin, måske man vil skifte pickupper i den på et tidspunkt, men det ville jo kun være en fornøjelse... De har så valgt at sætte den på udsalg til et par hundrede mere end den koster hos Thomann :?
Nå, jeg havde jo alligevel ikke "brug" for endnu en guitar.


Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Swampthing »

[quote="Runem"]Droooool :crazy:

http://www.dba.dk/elguitar-gl-asat-john/id-70824149/[/quote]

Hvem er den der JJ der nævnes ?

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Skestork Ultra »

Det ligner, der står John Jorgenson - Ham her måske...
[youtube]6Tm5Ikl1AXw[/youtube]

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af MacG »

[quote="Skestork Ultra"]Det ligner, der står John Jorgenson - Ham her måske...
[youtube]6Tm5Ikl1AXw[/youtube][/quote]

Nok mere John Jorgenson i denne sammenhæng:

[youtube]Bcpofztr19E[/youtube]

:s hock:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

NG:

Billede

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.aage.dk/shop/westernguitarer ... rnguitarer ... llcat.html</a><!-- m -->

Jeg prøvede én ude i Aage her tidligere idag, og den var sgu lækker. Jeg ejer ikke en akustisk i forvejen, og har i virkeligheden ikke ret meget forstand på akustiske, eller meget at sammenligne med, men det var klart min favorit af de 5-10 stykker, jeg fik hevet ned fra væggen - dyre, som mindre dyre.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"]NG:

Billede

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.aage.dk/shop/westernguitarer ... rnguitarer ... llcat.html</a><!-- m -->

Jeg prøvede én ude i Aage her tidligere idag, og den var sgu lækker. Jeg ejer ikke en akustisk i forvejen, og har i virkeligheden ikke ret meget forstand på akustiske, eller meget at sammenligne med, men det var klart min favorit af de 5-10 stykker, jeg fik hevet ned fra væggen - dyre, som mindre dyre.[/quote]

Hvis den bare lyder nogenlunde til den pris, er det sgu imponerende. Den ser rigtig godt ud, synes jeg! Det trækker helt bestemt ned for mig, at sider og bund er finer - men man kan næppe forvente andet til en pris på mindre end 3k.
So many assholes, so few bullets



Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Du skal vist finde én brugt så...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.foxroxelectronics.com/CC2%20 ... nd.html</a><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]Du skal vist finde én brugt så...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.foxroxelectronics.com/CC2%20 ... nd.html</a><!-- m -->[/quote]

Ja, der er 3 der er blevet budt op over mit maxbid på ebay den sidste uges tid... Jeg havde ellers en på hånden til $600, men valgte at satse på en på ebay, som så blev budt op i $1200!!! det er for sindsygt... Lige nu fører jeg en auktion, fordi jeg har sat et hjernedødt højt maxbid... i håb om at folk giver op undervejs... Der er heller ikke nogen ekstra kort med til den jeg har budt på, det har der været til de andre.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

1200 DOLLARS...???

Til mindre end den pris tror jeg nok, at jeg kunne finde - og da især hvis køkkenbordssløjd er en mulighed - tre ultimative enkelt-pedaler, som kunne udfylde samme rolle mindst lige så godt.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]1200 DOLLARS...???

Til mindre end den pris tror jeg nok, at jeg kunne finde - og da især hvis køkkenbordssløjd er en mulighed - tre ultimative enkelt-pedaler, som kunne udfylde samme rolle mindst lige så godt.[/quote]

Ja, det er sindsygt!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen