Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now GAS.

Indlæg af Førslev »

Jeg sad og stenede på aage her da GF stadig ikke var kommet igen og der var en der flashede sådan en fætter i en "dagens Guitar" tråd.

det var instant gas for mig. der var bare noget tiltalende ved den.
Billede

og så bare i rød. nams! 8-)

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Stevi »

NG: Fulldrive 2. Jeg hørte sådan én i går, og jeg fatter ikke hvorfor jeg aldrig har haft den. For satan den var fed!
See you in heaven if you make the list

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jackie van Hippie »

NG:
Arion SCH-1
2x12" kabinet med åben eller aftagelig bagside
Roger Mayer Voodoo Vibe
3-4U Rack
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Hvilken effekt påtænker du at bruge Voodoo Vibe´n til?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Martin »

En bas.
Five Fingers - Five Strings

Friis90
Himmelhund
Indlæg: 39
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Friis90 »

NG: En Marshall Class 5 eller en Orange Tiny Terror måtte da gerne kigge forbi mit hjem :D

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Førslev »

[quote="Friis90"]NG: En Marshall Class 5 eller en Orange Tiny Terror måtte da gerne kigge forbi mit hjem :D [/quote]

Hvis du kigger på de små rør amps så kan jeg anbefale Blackstars HT-5

det er en super nice 2 kanalers amp (de andre er kun en kanals) med fed drive, eq, emuleret line out og kanalskiftende pedal inkluderet. combomodellen er med 10" versionen af en celestion vintage30
og lyden er klart den bedste af de små (dvs. 5w) forstærkere jeg har hørt.

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Nicolai »

MXR Boost 401 /Line Driver, får den nok i næste uge. Har været træt af at min ts9 fjerner bunden. En TS9 er ok, men ikke til alt. Bliver rart med clean boost som sololyd også :D
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Doubletalking
Himmelhund
Indlæg: 41
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Doubletalking »

NG: Fender Telecaster 72 Custom Road Worn

Og efter at have prøvet en er jeg så tæt på at købe en, for det er satme en fee' guitar... The big question is.. Sort eller sunburst?
Billede
Billede

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Nicolai »

[quote="Doubletalking"]NG: Fender Telecaster 72 Custom Road Worn

Og efter at have prøvet en er jeg så tæt på at købe en, for det er satme en fee' guitar... The big question is.. Sort eller sunburst?
Billede
Billede[/quote]

Hvis det SKAL være med palisander, så stemmer jeg for sunburst. Er det en CS eller en Mex?
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Nicolai »

[quote="Førslev"]Jeg sad og stenede på aage her da GF stadig ikke var kommet igen og der var en der flashede sådan en fætter i en "dagens Guitar" tråd.

det var instant gas for mig. der var bare noget tiltalende ved den.
Billede

og så bare i rød. nams! 8-)[/quote]

Just another 335 knock off ;)
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Doubletalking
Himmelhund
Indlæg: 41
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Doubletalking »

[quote="Nicolai"]Hvis det SKAL være med palisander, så stemmer jeg for sunburst. Er det en CS eller en Mex?[/quote]
Det er en Mex Road Worn. Og ja, den ville være rigtig fed med ahorn, men det findes desværre ikke i den serie. Så skulle man være et skarn og snuppe en Deluxe i stedet - den har ahorn gribebræt.

Friis90
Himmelhund
Indlæg: 39
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Friis90 »

[quote="Førslev"][quote="Friis90"]NG: En Marshall Class 5 eller en Orange Tiny Terror måtte da gerne kigge forbi mit hjem :D [/quote]

Hvis du kigger på de små rør amps så kan jeg anbefale Blackstars HT-5

det er en super nice 2 kanalers amp (de andre er kun en kanals) med fed drive, eq, emuleret line out og kanalskiftende pedal inkluderet. combomodellen er med 10" versionen af en celestion vintage30
og lyden er klart den bedste af de små (dvs. 5w) forstærkere jeg har hørt.[/quote]

Fedt. Det kunne være, man skulle tjekke sådan en ud... Det, der tiltaler mig ved de to andre er faktisk den simple opbygning. Men hvis den Blackstar lyder godt, kan en mere kompleks opbygning jo være lige god :)

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Førslev »

hvis det er en road worn er det en mex.

og jeg stemmer for sort. det er sgu en nice økse.

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Nicolai »

[quote="Doubletalking"][quote="Nicolai"]Hvis det SKAL være med palisander, så stemmer jeg for sunburst. Er det en CS eller en Mex?[/quote]
Det er en Mex Road Worn. Og ja, den ville være rigtig fed med ahorn, men det findes desværre ikke i den serie. Så skulle man være et skarn og snuppe en Deluxe i stedet - den har ahorn gribebræt.[/quote]

Mente også det skulle være en mex, man har bare ikke set custom 72 som road worn.

Måske kunne du finde en road worn maple hals og sætte på?
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Smittefar »

NG: Reinau Tweed Deluxe med Blackface-mod og 2x12 - men det var nok lidt.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Førslev »

[quote="Nicolai"][quote="Førslev"]Jeg sad og stenede på aage her da GF stadig ikke var kommet igen og der var en der flashede sådan en fætter i en "dagens Guitar" tråd.

det var instant gas for mig. der var bare noget tiltalende ved den.
Billede

og så bare i rød. nams! 8-)[/quote]

Just another 335 knock off ;) [/quote]

Måske men modsat 335'eren så koster den ikke en formue. bare fordi der ikke står gibson på hovedet gør det den jo ikke til en dårlig guitar og jeg synes personligt at den lyder og spiller dejligt. (jeg har været så heldig at prøve en ved flere lejligheder). nu er var 335'eren vist heller ikke ligefrem innovativ i sin udformning så mon ikke man kunne sige at den udseendemæssigt i sig selv er en knock off ar de mange archtops der kom før den.

det er lidt ligesom folk der hader signature spader men gladeligt spiller les paul.

at kalde det for "bare endnu en 335 knock off" er omtrent lige så intelligent og snæversynet som en ostemad og ca. lige så snobbet som russisk kaviar (hmm. må være små sulten).
I så fald er en Suhr, Hansen, Mørch, JEM.......... Bare endnu en strat knock off og enhver PRS, ESP............. Bare endnu en LP Knock off.

Jeg siger ikke den er på højde med en gibson 335 kvalitetsmæssigt, men det er vel tilladt at gasse over noget der rent faktisk er inden for økonomisk rækkevidde.

Brugeravatar
Søren Hammer
Himmelhund
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Søren Hammer »

Jeg gasser generelt over SG'ere og Les Pauls i øjeblikket, tror at jeg vil prøve at spare endnu en mindre formue sammen til det :P

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

Min GAS antager absurde proportioner ...

Billede

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af FunkyValle »

NG: En Road Worn 60's Strat (som jeg har GAS'et en del over på det seneste) og en Selmer Treble 'n' Bass amp...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen