Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Jah-joh...

Jeg skal ikke påtage mig ud fra beskrivelsen at turde sige, hvad der er gjort og ikke gjort...

Men én ting er sikkert: En Marshall lyder ikke som en Fender, som igen ikke lyder som en Vox, der igen ikke lyder som en... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jacob »

NG: En tremolo og en justering af min tele.

Det er småting, men jeg er sgu glad for mit setup som det er nu. Og så er det for mig ligegyldigt at det ikke er kæmpe, dyrt eller "boutique", det giver mig alle de lyde jeg har brug for (når tremoloen er i hus), og det kan klare de opgaver det skal. 8-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Og det er jo sådan set idéen i det hele!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jacob »

[quote="Sasha"]Og det er jo sådan set idéen i det hele![/quote]

Lige præcis! Og så er det i øvrigt også meget sjovere at øve sig på guitaren, end at bruge alle vågner timer i døgnet på at kigge på grej :lol:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Jacob"]NG: En tremolo og en justering af min tele.

Det er småting, men jeg er sgu glad for mit setup som det er nu. Og så er det for mig ligegyldigt at det ikke er kæmpe, dyrt eller "boutique", det giver mig alle de lyde jeg har brug for (når tremoloen er i hus), og det kan klare de opgaver det skal. 8-)[/quote]

Jeg har ikke mindre end to tremoloer, og du må da godt købe den ene, hvis du har lyst?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jacob »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Jacob"]NG: En tremolo og en justering af min tele.

Det er småting, men jeg er sgu glad for mit setup som det er nu. Og så er det for mig ligegyldigt at det ikke er kæmpe, dyrt eller "boutique", det giver mig alle de lyde jeg har brug for (når tremoloen er i hus), og det kan klare de opgaver det skal. 8-)[/quote]

Jeg har ikke mindre end to tremoloer, og du må da godt købe den ene, hvis du har lyst?[/quote]

Hvor meget hele min indre gearnørd lige nu skriger "Do it!!!", må jeg desværre meddele at det er et fremtids-indkøb, da finanserne (desværre) ikke er til det, før om min. 3-4 uger.. :(

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Izzy »

.. NG: En "hot" strat bridge PU.. et eller andet med massiv mellemtone!!!
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Kimling »

N(b)G: Now-besynderlig-GAS
Billede
Billede

Ser sgu okay ud for 2700kr?
Create a sense of purpose around which you base your faith

Simto
Himmelhund
Indlæg: 30
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Simto »

En Höfner violin bass og at dagene ikke går så hurtigt.

Er der nogle der vil købe min Epiphone viola bass? :D
The Rock Dirty
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.myspace.com/therockdirty">ht ... ckdirty</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/pages/ROCK-DIRT ... /ROCK-DIRT ... 1569206540</a><!-- m -->

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Kimling »

NG: En gammel japansk Jackson Professional fra start 90'erne
Create a sense of purpose around which you base your faith

Hybrid_Child
Still Got The Blues
Indlæg: 204
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: Århus N
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Hybrid_Child »

GAS GAS '62 American Vintage ReIssue de har den i woodstock... Argh og jeg har endda pengene, men jeg ved at jeg sansynligvis ikke kommer til at spille meget på den. Men damn hvor er den lækker.

Billede
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/Rapiddominanceb ... nceband</a><!-- m -->

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jackie van Hippie »

Realistisk GAS: "A/B"-boks med 2x send/return så jeg kan skiftte mellem to signal kæder, bliver nok noget selv byg, men hvor kan man købe en kasse med huller til seks jack stik ?

Urealistisk GAS: Sort slut tredser-ish Fender Stratocaster med todelt ahorn hals :)
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

[quote="Jackie van Hippie"]Realistisk GAS: "A/B"-boks med 2x send/return så jeg kan skiftte mellem to signal kæder, bliver nok noget selv byg, men hvor kan man købe en kasse med huller til seks jack stik ?

[/quote]

Er det ikke noget med at købe en kasse og så selv bore hullerne?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Swampthing »

NG : En fed rumklang....

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jackie van Hippie »

[quote="Sasha"][quote="Jackie van Hippie"]Realistisk GAS: "A/B"-boks med 2x send/return så jeg kan skiftte mellem to signal kæder, bliver nok noget selv byg, men hvor kan man købe en kasse med huller til seks jack stik ?

[/quote]

Er det ikke noget med at købe en kasse og så selv bore hullerne?[/quote]

Det er ikke nogen helt dum idé :lol:
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck



Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Odgaard »

NG: EN Warmoth telehals til kunstspaden.

Nogen der ved, om de laver telehalse med strat-agtig ende? (og hvor på deres site jeg kan finde det)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Odgaard"]NG: EN Warmoth telehals til kunstspaden. Nogen der ved, om de laver telehalse med strat-agtig ende? (og hvor på deres site jeg kan finde det)[/quote]

Du vælger det bare som en option du skal tage stilling til i deres Neck Builder.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

[quote="Odgaard"]NG: EN Warmoth telehals til kunstspaden. Nogen der ved, om de laver telehalse med strat-agtig ende? (og hvor på deres site jeg kan finde det)[/quote] Hvilken ende? Hvis du får lavet en BTO-hals, kan du vælge at få strat-hæl på en tele hals eller omvendt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen