Warmoth GAS

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Warmoth GAS

Indlæg af Anonym »

Prototype til ny Jazzcaster-style krop:

Billede

Billede

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Warmoth GAS

Indlæg af Loomer »

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Warmoth GAS

Indlæg af Smittefar »

Det ligner ellers noget, der engang har været et ganske lækkert skærebræt - nu er det jo bare ... ødelagt :'(
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Warmoth GAS

Indlæg af Anonym »

[quote="Smittefar"]Det ligner ellers noget, der engang har været et ganske lækkert skærebræt - nu er det jo bare ... ødelagt :'([/quote]

Ja - men hvis man erstatter det klamme elletræ med lind og giver det en flot candy finish, så bliver det en sweet guitarkrop. :thumbup:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Warmoth GAS

Indlæg af Anonym »

I C E M A N ! ! !

[youtube]YAtOZayCeXQ[/youtube]

:o

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Warmoth GAS

Indlæg af Sasha »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Smittefar"]Det ligner ellers noget, der engang har været et ganske lækkert skærebræt - nu er det jo bare ... ødelagt :'([/quote]

Ja - men hvis man erstatter det klamme elletræ med lind og giver det en flot candy finish, så bliver det en sweet guitarkrop. :thumbup:[/quote]

Well, let´s face it: En Jazzmaster ER bare grim som ind i helvede, lige meget hvad man så end desperat forsøger at "polish the turd" op med... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Warmoth GAS

Indlæg af Anonym »

Zebrawood on Mahogany

Billede

med Vintage White bagside:

Billede

Billede

PS6110

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Warmoth GAS

Indlæg af Swampthing »

Der er ingen huller til pickups.... :P

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Warmoth GAS

Indlæg af Anonym »

[quote="Swampthing"]Der er ingen huller til pickups.... :P [/quote]

Jo - der er faktisk til en meget lille pickup!

De store følger gratis med! :D

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Warmoth GAS

Indlæg af Jackie van Hippie »

I anledning af snarligt kommende amerikanske højtid, er der nogen der kan gasse over den her:
Billede
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Warmoth GAS

Indlæg af IkkeMig »

Jeg kunne ikk rigtigt lide den Tele-Paul, jeg havde fået købt mig, men kombinationen af en telekrop i mahogni og nogle fede humbuckers, den holder max. Så jeg leger med ideen om at købe stumper ved Warmoth til sådan en. Helt klassisk: To humbuckers, måske endda Gibsonner. Tune-o-matic og LP-switching. Og så en ahorn-hals...

Billede

Billede

Det må blive vinterprojektet...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Warmoth GAS

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]Jeg kunne ikk rigtigt lide den Tele-Paul, jeg havde fået købt mig, men kombinationen af en telekrop i mahogni og nogle fede humbuckers, den holder max. Så jeg leger med ideen om at købe stumper ved Warmoth til sådan en. Helt klassisk: To humbuckers, måske endda Gibsonner. Tune-o-matic og LP-switching. Og så en ahorn-hals...

Billede

Det må blive vinterprojektet...[/quote]

Som udgangspunkt et meget sympatisk projekt. Men du burde nu droppe den lyddøde ahorn-pagaj og kigge på nogle af dem af træ-sorter, der er kan bruges ubehandlet. :naughty:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Warmoth GAS

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"]
Som udgangspunkt et meget sympatisk projekt. Men du burde nu droppe den lyddøde ahorn-pagaj og kigge på nogle af dem af træ-sorter, der er kan bruges ubehandlet. :naughty:[/quote]

Det kan godt være, du har ret - jeg valgte den umiddelbart af kosmetiske årsager. Er der andre lyse træsorter, der egner sig (efter din mening).

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Warmoth GAS

Indlæg af Anonym »

Der er kun et reelt alternativ, hvis det skal være lyst - canary - der er dog ikke nogle "rene" halse med det i showcasen pt. Men så er der jo muligheden for at få lavet den BTO i stedet - så kan man liiige få alt det lækre* med.

Men rå canary er også superlækkert (er ved at bikse en W sammen med netop sådan en pind på).

*YMMV

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Warmoth GAS

Indlæg af AnotherDan »

Ellers kan du købe halsen tilbage fra din tele-paul claus :)
Jeg regner med at skulle have en goncalo alves hals på den med et strat headstock.
Bah

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Warmoth GAS

Indlæg af Runem »

Var så dum at rode rundt på Warmoth.com i nat, da jeg ikke kunne sove...

Og nu sidder jeg i al min gas og forsøger at retfærdiggøre at købe kroppen nedenfor... Jeg ved dog ikke, hvad der skulle på af hals, pickupper osv. Så det er jo lidt svært, når man ikke rigtig kan se den for sig... Tænkte at smække de samme pickupper i, som sidder i mine Duesenbergere. P90 i neck og humbucker i bridge. Humbuckeren splitter i mellempositionen... Puhaaaa...

Billede

Billede

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Warmoth GAS

Indlæg af Loomer »

[quote="SustainerPlayer"]Prototype til ny Jazzcaster-style krop:

Billede

Billede[/quote]

Den har skal altså fucking blive en standard-model ASAP!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen