Eftermiddagens lejrbåls indspilninger

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Lysgaard
Johnny B. Goode
Indlæg: 148
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Eftermiddagens lejrbåls indspilninger

Indlæg af Lysgaard »

Det er jo blevet moderne med lydtests herinde så jeg tænkte lige at jeg ville smide eftermiddagens hjemmestudie tracking op så i kan give konstruktiv og for den sags skyld destruktiv kritik på guitarlyden :)
Der mangler at blive indspillet bas, vokal og keyboards - men derfor kan man jo godt kritisere guitarlyden..
Guitaren er en Takamine ef444tbs årgang 2000. Den er optaget med en sE Electronics Z5600a mic igennem en Mackie 1402 VLZ PRO mixers pre amps og videre ind i en st audio DSP2000 c-port (DSP24 lydkort). Samplerate 44,1 khz fra start til slut. Sequenseren er Cubase.
Endvidere lidt outboard rumklang og kompressor i råmixet.

http://dirtrocket.dk/dr_dropbox/s7_take1.mp3

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Eftermiddagens lejrbåls indspilninger

Indlæg af AnotherDan »

Gode guitar optagelser...

Nummeret lyder spændende - lidt associationer til Days of the new - som er et af mine favorit bands...

Tromme mix er jeg til gengæld ikke særlig vilde med i nuværende form... Reverb sovsen funger ikke for mig...
Bah

Brugeravatar
Lysgaard
Johnny B. Goode
Indlæg: 148
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Eftermiddagens lejrbåls indspilninger

Indlæg af Lysgaard »

[quote="AnotherDan"]Gode guitar optagelser...

Nummeret lyder spændende - lidt associationer til Days of the new - som er et af mine favorit bands...

Tromme mix er jeg til gengæld ikke særlig vilde med i nuværende form... Reverb sovsen funger ikke for mig...[/quote]

Tak for kommentar.
Nej undskylder tromme mixet - kunne ikke lade være - det er sådan et back-to-stage reverb - det skulle jeg have taget af...det kommer bestemt ikke på i det endelige mix.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen