komplikationer ved rørskift.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: komplikationer ved rørskift.

Indlæg af Sasha »

I det konkrete tilfælde er der kun én rigtig løsning: At skifte de gamle, montere de nye i de dertil indrettede monteringsbøjler på chassiset og proppe sin limpistol op, hvor den retteligt hører hjemme.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: komplikationer ved rørskift.

Indlæg af Jake »

[quote="Sasha"]I det konkrete tilfælde er der kun én rigtig løsning: At skifte de gamle, montere de nye i de dertil indrettede monteringsbøjler på chassiset og proppe sin limpistol op, hvor den retteligt hører hjemme.[/quote]

Det kan jeg kun være enig i :-)
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: komplikationer ved rørskift.

Indlæg af Morten_Lyse »

Jeg synes, det med limpistolen kommer meget an på, hvad man arbejder i.

I sådan en gammel Selmer; hvor det ikke var nødvendigt fra ny, er det heller ikke nu og så skal man, som vi vist er noget så enige i, lade den ligge i den anden ende af huset. I andre ting, hvor selve indmaden hverken er af historisk betydning eller nogen former for "work of art," kan et par skud lim nu være en effektiv løsning.

Men Søren har lidt ret; det pynter sku sjældent.. I det konkrete tilfælde er det vist mest et spørgsmål om, at skulle vores "teknikerven" se denne forstærker igen bør han græmmes over det l... han har præsteret tidligere..

Mvh;
Morten Lyse

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen