Mosrite Celebrity

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Mosrite Celebrity

Indlæg af made »

Hej.

Jeg faldt lige over denne:
http://www.dba.dk/halvakustisk-andet-mo ... frmBudType

og den ser virkelig interessant ud... Sælger er umiddelbart interesseret i min Vox i bytte, så det er jo godt... Jeg vil bare høre om der er nogle erfaringer med denne model, og om den er nogenlunde rigtigt prissat.

Jeg har prøvet et par af de 'skæve' modeller i woodstock, og de er både rigtig fede, og ret dyre.

på forhånd tak.

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mosrite Celebrity

Indlæg af Jake »

Jeg tænker, at hold op hvor er det dyrt og en potentielt dårlig handel for dig, med mindre den guitar er den eneste kreative pacemaker der kan redde dit liv! Der er to 60'ere af samme model på eBay til BuyItNow på $999... Måske er det værd lige at tænke sig om først?

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mosrite Celebrity

Indlæg af Rasmus »

[quote="Jake"]Jeg tænker, at hold op hvor er det dyrt og en potentielt dårlig handel for dig, med mindre den guitar er den eneste kreative pacemaker der kan redde dit liv! Der er to 60'ere af samme model på eBay til BuyItNow på $999... Måske er det værd lige at tænke sig om først?

Mvh Jake[/quote]
+1

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mosrite Celebrity

Indlæg af made »

Jeg har snakket med sælger.

Han siger at den er blevet vurderet af en fra KMC musik ved navn Harry. De har haft den til salg der inde for omkring 22000 men måtte sande at det var for dyrt.. Jeg er sgu noget forvirret. Der er vist både japanere og amerikanere...

Og den er ikke fra 65, men 66...

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mosrite Celebrity

Indlæg af Telemaster »

[quote="made"]Jeg har snakket med sælger.

Han siger at den er blevet vurderet af en fra KMC musik ved navn Harry. De har haft den til salg der inde for omkring 22000 men måtte sande at det var for dyrt.. Jeg er sgu noget forvirret. Der er vist både japanere og amerikanere...

Og den er ikke fra 65, men 66...[/quote]

Ang. Harry fra KMC vil jeg nøjes med at sige, at det nok ikke kan skade med en second opinion.
So many assholes, so few bullets

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mosrite Celebrity

Indlæg af made »

[quote="Telemaster"][quote="made"]Jeg har snakket med sælger.

Han siger at den er blevet vurderet af en fra KMC musik ved navn Harry. De har haft den til salg der inde for omkring 22000 men måtte sande at det var for dyrt.. Jeg er sgu noget forvirret. Der er vist både japanere og amerikanere...

Og den er ikke fra 65, men 66...[/quote]

Ang. Harry fra KMC vil jeg nøjes med at sige, at det nok ikke kan skade med en second opinion.[/quote]


Tak for 'advarslen' - jeg vil se på det.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mosrite Celebrity

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="made"]Jeg har snakket med sælger.

Han siger at den er blevet vurderet af en fra KMC musik ved navn Harry. De har haft den til salg der inde for omkring 22000 men måtte sande at det var for dyrt.. Jeg er sgu noget forvirret. Der er vist både japanere og amerikanere...

Og den er ikke fra 65, men 66...[/quote]

Ang. Harry fra KMC vil jeg nøjes med at sige, at det nok ikke kan skade med en second opinion.[/quote]
+1, og for mit vedkommende og mine erfaringer, så er det vist den pæneste måde man kan sige det på. :angry-devil:

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Mosrite Celebrity

Indlæg af Søren »

Den har også været til salg MEGET længe. Jeg tror, jeg så den første gang på dba omkring foråret 2010, da jeg ledte efter hollowbody. Dvs. den er meget svær at sælge videre, når du indser at du vil have en Gibson ES-something ;-)

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mosrite Celebrity

Indlæg af made »

Tak alle sammen, jeg springer over denne gang :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen