Køb i Orkestergraven

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Køb i Orkestergraven

Indlæg af CobraPizza »

Hvordan køber man noget fra orkestergraven?

Nu har jeg sendt en mail her i går kl. 10 morgen, og jeg har stadig ikke fået et svar på, hvorvidt de ville sende ting.

Er det normalt at de ikke svarer særligt hurtigt oder?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af Sasha »

Jeg går som regel derind, hvis jeg skal have noget... :-)

Men det var vel ikke en fuldstændigt vanvittig tanke, at de eventuelt har ferielukket?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af IkkeMig »

Nu er det faktisk heller ikke uhørt, at mennesker ude i den virkelige verden læser deres mail mindre end én gang om dagen...

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Turtle"]Nu er det faktisk heller ikke uhørt, at mennesker ude i den virkelige verden læser deres mail mindre end én gang om dagen...[/quote]

Nej da.. men der er forskel på mennesker og så en butik, der lever af at sælge varer.. Og selvfølgelig kunne de have ferielukket, men der står bare intet på deres hjemmeside.. Det kunne måske være rart at de havde skrevet den slags info, da de er de eneste i DK, der sælger Emma produkter..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af Sasha »

Både Lars Green og Tonecontrol har nu da Emma-pedaler på deres hjemmeside...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af Runem »

[quote="CobraPizza"][quote="Turtle"]Nu er det faktisk heller ikke uhørt, at mennesker ude i den virkelige verden læser deres mail mindre end én gang om dagen...[/quote]

Nej da.. men der er forskel på mennesker og så en butik, der lever af at sælge varer.. Og selvfølgelig kunne de have ferielukket, men der står bare intet på deres hjemmeside.. Det kunne måske være rart at de havde skrevet den slags info, da de er de eneste i DK, der sælger Emma produkter..[/quote]

Det betyder vel ikke, at de står til rådighed på nettet konstant.

Ring til dem, eller tag derop. De er flinke, men til tider også temmelig sløve (taler af erfaring).

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Runem"][quote="CobraPizza"][quote="Turtle"]Nu er det faktisk heller ikke uhørt, at mennesker ude i den virkelige verden læser deres mail mindre end én gang om dagen...[/quote]

Nej da.. men der er forskel på mennesker og så en butik, der lever af at sælge varer.. Og selvfølgelig kunne de have ferielukket, men der står bare intet på deres hjemmeside.. Det kunne måske være rart at de havde skrevet den slags info, da de er de eneste i DK, der sælger Emma produkter..[/quote]

Det betyder vel ikke, at de står til rådighed på nettet konstant.

Ring til dem, eller tag derop. De er flinke, men til tider også temmelig sløve (taler af erfaring).[/quote]

Problemet er bare lige at tage derop tager ca 6 timer, da jeg bor på sjælland, men jeg prøver at ringe..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af CobraPizza »

Jamen man skulle bare ringe.. når men nu er dimserne vist på vej :)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Kenzo
Himmelhund
Indlæg: 36
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af Kenzo »

Prøv evt at ring til dem. Nu er det ikke verdens mest strukturerede butik, så giv dem et kald. Mindes ikke at have hørt de har ferielukket i denne uge. De havde i hvert fald ikke i sidste uge da jeg var der inde.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af Sasha »

[quote="Kenzo"] Nu er det ikke verdens mest strukturerede butik.[/quote]

Hentyder du til, at det stort set ikke kan lade sig gøre at komme inden for døren p.g.a. papkasser og alverdens andet skrammel, som står stablet op i store dynger?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af Torben »

[quote="Sasha"][quote="Kenzo"] Nu er det ikke verdens mest strukturerede butik.[/quote]

Hentyder du til, at det stort set ikke kan lade sig gøre at komme inden for døren p.g.a. papkasser og alverdens andet skrammel, som står stablet op i store dynger?

:-)[/quote]

Feng Shui kunne være et muligt bud på, hvorfor store dele af varelageret er lokaliseret foran døren :lol:

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af Urup »

Ja, de burde næsten have sådan en:

Billede


Men udover det, synes jeg nu det er en hyggelig lille butik :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af Sasha »

Jo, absolut. Men de skulle måske nok lige have en kindfed og en piratos, når det kommer til "butiksindretning" :-)

Men OK, hvis man gerne vil have kedelig orden og et gabende forudsigeligt varesortiment, kan man jo bare gå hen i "supermarkedet" lidt længere henne ad gaden...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af CobraPizza »

Det er oftest de mest rodede hjerner, der indeholder mest..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af Sasha »

Ja, du skulle bare se mit arbejdsbord.

Alt dét, jeg ikke kan have i hovedet, det må så ligge på bordet... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af Scorpe »

De gange jeg har været i orkestergraven, har der altid stået papkasser foran døren, så jeg næsten ikke kunne komme ind. Men det gør ikke noget, det viser da bare at de bruger deres kreative hoveder på noget anden end at rydde op. :)
:)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Scorpe"]De gange jeg har været i orkestergraven, har der altid stået papkasser foran døren, så jeg næsten ikke kunne komme ind. Men det gør ikke noget, det viser da bare at de bruger deres kreative hoveder på noget anden end at rydde op. :) [/quote]

Jeg glæder mig til Sasha's (garanteret komiske) lignelse (den må komme snart!) om hvordan "supermarked", er pænt og ordentligt hehe
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af Sasha »

Det er jo et faktum, at genier rydder ikke op - de behersker kaos istedet. Så kan man jo selv fifle rundt med fortegnene efter behov, når det kommer til "det lille konsumtempel" på Vestergade. Mit syn på dén sag er vist veldokumenteret...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Kenzo
Himmelhund
Indlæg: 36
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af Kenzo »

[quote="Sasha"][quote="Kenzo"] Nu er det ikke verdens mest strukturerede butik.[/quote]

Hentyder du til, at det stort set ikke kan lade sig gøre at komme inden for døren p.g.a. papkasser og alverdens andet skrammel, som står stablet op i store dynger?

:-)[/quote]


Ja det var lidt i den retning jeg ville. :P Sidst jeg var der havde den kære Palle stillet et trommesæt op lige inden for døren, og havde så valgt at sætte sig til at spille på det. Da jeg åbner døren bliver jeg mødt med " Vi har lukket, vi har solgt vores ene trommesæt idag" hvorefter døren bliver smækket i ansigtet på mig. Det var selfølgelig ment i sjov, men det tog dog næsten 10 minutter før der var ryddet så jeg kunne komme ind.

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb i Orkestergraven

Indlæg af udepost »

jeg mener faktisk godt man kan forvente at en butik svarer på en mail indenfor et døgn. hvis man ikke har tænkt sig at svare på mailen, så skal man gøre opmærksom på den lange svartid, eller slet ikke have en mailadresse.

jeg tør godt vædde med, at der er 10 gange så mange besøgende på hjemmesiden som der er kunder der kigger i butikken, så det er ret vigtigt at informationen på siden er opdateret. igen, hvis man ikke kan administrere kundehenvendelser via internettet, så skal man ikke ha det.

/søren

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen