Orange Tiny Terror erfaringer - nu med Dual Terror

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
SeniorFisker
Johnny B. Goode
Indlæg: 134
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Orange Tiny Terror erfaringer - nu med Dual Terror

Indlæg af SeniorFisker »

Hej

Jeg var ude hos Woodstock og teste i går.
Og jeg synes at Tiny lyder rigtig godt, men den er for lille til at give en rimelig clean.
TIl gængæld havde de så en Dual Terror, som er en 2 kanals med en Tiny terror + en fat kanal.
Den ene kanal kan fint laves til en clean kanal, og med mulighed for 7/15 og 30 watt er der alle muligheder.
Eneste minus er at den er lidt tungere end Tiny'en, men den kan stadig bæres i en taske over skulderen.

Så jeg købte en Dual Terror, og er indtil videre ganske glad for den.
Jeg bruger fat kanalen til clean og Tiny kanalen til gain.

SeniorFisker

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Orange Tiny Terror erfaringer - nu med Dual Terror

Indlæg af Runem »

[quote="SeniorFisker"]Hej

Jeg var ude hos Woodstock og teste i går.
Og jeg synes at Tiny lyder rigtig godt, men den er for lille til at give en rimelig clean.
TIl gængæld havde de så en Dual Terror, som er en 2 kanals med en Tiny terror + en fat kanal.
Den ene kanal kan fint laves til en clean kanal, og med mulighed for 7/15 og 30 watt er der alle muligheder.
Eneste minus er at den er lidt tungere end Tiny'en, men den kan stadig bæres i en taske over skulderen.

Så jeg købte en Dual Terror, og er indtil videre ganske glad for den.
Jeg bruger fat kanalen til clean og Tiny kanalen til gain.

SeniorFisker[/quote]

Fedt. Når du siger, at kanalen kan laves til en clean kanal. Betyder det så, at den skal modificeres, eller kan det bare skiftes efter behov?

Brugeravatar
SeniorFisker
Johnny B. Goode
Indlæg: 134
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Orange Tiny Terror erfaringer - nu med Dual Terror

Indlæg af SeniorFisker »

[quote="Runem"][quote="SeniorFisker"]Hej

Jeg var ude hos Woodstock og teste i går.
Og jeg synes at Tiny lyder rigtig godt, men den er for lille til at give en rimelig clean.
TIl gængæld havde de så en Dual Terror, som er en 2 kanals med en Tiny terror + en fat kanal.
Den ene kanal kan fint laves til en clean kanal, og med mulighed for 7/15 og 30 watt er der alle muligheder.
Eneste minus er at den er lidt tungere end Tiny'en, men den kan stadig bæres i en taske over skulderen.

Så jeg købte en Dual Terror, og er indtil videre ganske glad for den.
Jeg bruger fat kanalen til clean og Tiny kanalen til gain.

SeniorFisker[/quote]

Fedt. Når du siger, at kanalen kan laves til en clean kanal. Betyder det så, at den skal modificeres, eller kan det bare skiftes efter behov?[/quote]

Begge kanaler kan laves clean, det er bare at skrue ned for gain.

SeniorFisker

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Orange Tiny Terror erfaringer - nu med Dual Terror

Indlæg af Smittefar »

Nice - tillykke med den lille ny :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Orange Tiny Terror erfaringer - nu med Dual Terror

Indlæg af Loomer »

Dual Terror'en blev jeg også enormt glad for da jeg prøvede den. Rigtigt godt valg!

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Orange Tiny Terror erfaringer - nu med Dual Terror

Indlæg af Runem »

@Seniorfisker.

Ahh. Nu er jeg med på det. Forstod det således, at kun den ene kanal var på 30 watt. Men det hele giver mening for mig nu. En Tiny Terror på 30 watt er jo perfekt. Og med to kanaler er man da helt kørende. Sådan en vil jeg da prøve mig en dag også.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Orange Tiny Terror erfaringer - nu med Dual Terror

Indlæg af Sasha »

Til dem med hang til de hårdere gangarter har Orange jo også lige lavet en Dark Terror, som måske var værd at tjekke ud. Læste for nyligt en test i "Guitarist", hvor de var ret vilde med den. Især dens "shape" kontrol skulle være fed til optimere mellemtonekarakteren med. Guess they are more into Orange than me..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
JGreen
Still Got The Blues
Indlæg: 213
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Orange Tiny Terror erfaringer - nu med Dual Terror

Indlæg af JGreen »

Jeg spillede på Klaus Toft's Tiny Terror med tilhørende 1x12" orange kabinet på Mojo en aften, og det lød sku fedt med en Les Paul til - men glem alt om clean lyd. =)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen