Bas over guitarforstærker

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Rasmus_m
Himmelhund
Indlæg: 7
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Bas over guitarforstærker

Indlæg af Rasmus_m »

Jeg har nu spillet guitar i et betragteligt stykke tid og mangler derfor at prøve nye territorier af. Valget er faldet på bas. Vil jeg kunne spille bassen over mine guitarforstærkere (Kustom Tube 12 og Rivera Chubster) til øvebrug derhjemme? Jeg er klar over, at lyden sikkert ikke vil være i top, men mine tanker går mere på, om guitarforstærkerne overhovedet vil kunne holde til det?

- Rasmus

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bas over guitarforstærker

Indlæg af MacG »

[quote="Rasmus_m"]Jeg har nu spillet guitar i et betragteligt stykke tid og mangler derfor at prøve nye territorier af. Valget er faldet på bas. Vil jeg kunne spille bassen over mine guitarforstærkere (Kustom Tube 12 og Rivera Chubster) til øvebrug derhjemme? Jeg er klar over, at lyden sikkert ikke vil være i top, men mine tanker går mere på, om guitarforstærkerne overhovedet vil kunne holde til det?

- Rasmus[/quote]

Forstærkeren skal nok holde. Det er mere højttalerne du skal bekymre dig om, så lad være med at skrue ret højt op.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bas over guitarforstærker

Indlæg af Michael Vajhøj »

Jeg ville lytte til MacG i stedet for dem der svarer på aage: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.4sound.dk/forum/forum_posts. ... =139136</a><!-- m -->
RoadHigh.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen