Guitarcamp 2011

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Guitarcamp 2011

Indlæg af Per Ørum »

Sidste år introducerede Vintage-guitar-show en guitarcamp hvor man fik personlig undervisning over flere dage af prominente guitarister m.fl. under ledelse af Guthri Gowan og Peter Stub.
Der var fuld booket og alle deltagerne fik virkelig udvidet deres "guitarhorisont"....

I år gentages succesen i weekenden 1. og 2. oktober, samme weekend som guitarshowet. Dnne gang med Mathias IA Eklundh - Freak Kitchen som leder sammen med Peter Stub. En del af campen er også adgang til guitarshowet.

Programmet fastlægges i næste uge og tilmelding skal ske på <!-- e --><a href="mailto:info@vintage-show.dk">info@vintage-show.dk</a><!-- e -->.

Man vil på forhånd få tilsendt kursusmateriale.

Følg med på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vintage-show.dk">www.vintage-show.dk</a><!-- w --> - mere præcis info kommer snarest.

Per

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarcamp 2011

Indlæg af GuitaRasmus »

Eklundh??? Det kunne jeg sgu godt finde på at melde mig til. :-)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarcamp 2011

Indlæg af Smittefar »

Han er syg i potten - jeg er stadig rundtosset efter hans bankeøvelse workshop sidste år :D
Modded guitars were crap right out of the factory

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarcamp 2011

Indlæg af MacG »

[quote="Smittefar"]Han er syg i potten - jeg er stadig rundtosset efter hans bankeøvelse workshop sidste år :D [/quote]

Det var dælme sjovt at se på! Da han begyndte at tælle skæve taktarter, og råbe 1-slaget ud, og flere og flere faldt af... :D
(Inklusive mig..)

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Guitarcamp 2011

Indlæg af nerøs »

hvor "dygtig" skal man være for at kunne deltage på dette års camp ???

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Guitarcamp 2011

Indlæg af Per Ørum »

Hej Nerøs.

Du skal ikke være verdensmester, men selvfølgelig skal du kunne stemme din guitar og have noget rutine og kendskab til guitar og musik.

Deltagerne sidste år var fra 14 år ung til 55 år gammel i forskellige niveauer. Jeg kan love dig for uanset hvilket niveau man er på så for man MEGET med hjem efter sådan en weekend..

Mathias arrangerer hvert år noget lignende langt ude i de svenske skove, hvor arrangementet varer en hel uge....:-)

Nogle temaer bliver: kreativitet, rytme, exotisk tonalitet, tapping, picking, harmonics, fingerpicking, soli m.m.

Du er velkommen.

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Guitarcamp 2011

Indlæg af nerøs »

okay det lyder jo slet ikke tosset :-) det må jeg lige have overvejet

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen