GFS Pickups.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

GFS Pickups.

Indlæg af Førslev »

Er der nogen der har erfaring med Guitarfetis.com's GFS Pickupper?

Jeg overvejer en neck minihumbucker derfra til min Vintage V100GT Lp kopi da den er billig og den keramiske stacked P90 der sidder i i forvejen ikke lige er mig.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: GFS Pickups.

Indlæg af IkkeMig »

Jeg har købt en del af dem på et tidspunkt og leget med. Lydkvaliteten er svingende, men faktisk helt OK i forhold til prisen. Og lige præcis minihumbuckeren var en af dem, jeg godt kunne lide :)

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: GFS Pickups.

Indlæg af Førslev »

jeg tror der ryger en med posten en af dagen. tanken om en Minihum/P90 kombi tiltaler mig af en eller anden grund.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: GFS Pickups.

Indlæg af Telemaster »

Jeg vil bare lige have ført til referat, at den SD Antiquity Minihumbucker, der sidder i min ene Tele, lyder aldeles guddommeligt. Jeg gav vist 600,- brugt. Det ville jeg tage med i overvejelserne, hvis jeg var dig :-)
So many assholes, so few bullets

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: GFS Pickups.

Indlæg af Skestork Ultra »

Jeg har et sæt GFS Mean 90 siddende i en guitar, og til prisen gør de et rigtig godt stykke arbejde. Jeg har heller ikke noget at udsætte på holdbarheden.

At de så samtidig havde anført værdien på pakken til 5$ eller noget i den stil gjorde, at pakken ikke blev fortoldet. Det er selvfølgelig ikke pænt at snyde staten på den måde, men jeg vil nu alligevel komme med et lille "Huzzah"...

Hvis du er i nærheden af Århus, skal du være velkommen til at komme forbi og se og høre dem.

shm
Johnny B. Goode
Indlæg: 193
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: GFS Pickups.

Indlæg af shm »

Jeg har en Fatboy 10K og en Little Chruncy mini i en tele og det lyder ret godt syntes jeg...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen