Nogen af jer der spiller til Århus Festuge?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brun Sæbe
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Nogen af jer der spiller til Århus Festuge?

Indlæg af Brun Sæbe »

Jeg kunne godt finde på at gå ud og høre noget god musik af hvilken som helst genre.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://soundcloud.com/provinsdrengen">h ... drengen</a><!-- m -->

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nogen af jer der spiller til Århus Festuge?

Indlæg af Barf »

Desværre. Vi burde nok spille, da det er til netop sådan nogle arrangementer, man burde gøre opmærksom på sig selv, men hvem der stod for fx arrangementet på Klostertorv er gået vores næse forbi. Øv :(

Men jeg kan da anbefale at høre et par af de andre bands. Speak the Kings, Dance with Dirt og EkkoEgo kunne være et lyt værd. Jeg tror, de alle sammen spiller på Klostertorv-scenen, men er ikke helt sikker.

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nogen af jer der spiller til Århus Festuge?

Indlæg af itsaysvuff »

Jeg spiller med Bagdad Beat torsdag og Get Your Gun fredag.

Bagdad Beat er balkan- og arabisk musik blandet med rockens mytologi og historiefortælling - vi plejer at være gode til at sætte en fest i gang! Vi spiller på fairbar scenen som vidst nok er på klostertorvet.. Torsdag kl 23:00

Get Your Gun spiller tungt og dystert støjrock - vi er blevet spillet rigtig meget på p6 beat her for tiden.. Vi spiller på rebel town scenen som er på bispetorvet.. Fredag kl. 21:00.

Jeg glæder mig sgu!

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Nogen af jer der spiller til Århus Festuge?

Indlæg af Snake Boots »

Jeg spiller ikke selv til Festugen, men jeg kan anfale The Fried Okra Band:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://aarhusfestuge.dk/DK/PROGRAM/Arra ... OGRAM/Arra ... om_Catalog</a><!-- m -->

Bagdad Beat har jeg også hørt et par gange, og det kan jeg også varmt anbefale.

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nogen af jer der spiller til Århus Festuge?

Indlæg af itsaysvuff »

Fedt Andreas/snakeboots - hvornår har du hørt BB?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen