Sæsonen Er Slut - Akkorder?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Doubletalking
Himmelhund
Indlæg: 41
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sæsonen Er Slut - Akkorder?

Indlæg af Doubletalking »

Hey. :)

Er der nogen, der ligger inde med akkorderne til denne fantastiske C.V. Jørgensen sang? For så ville jeg blive mægtigt glad, hvis du ville dele dem med mig.!


En anden ting: Jeg kan huske, at en bruger herfra/aage.dk/det gamle gearfreak.dk lagde en rigtig god elektronisk "sangbog" med becifringer ud for lang tid siden. Den indeholdt en masse "fællessange" og ballesange, både danske og engelske. Er den til at støve op nu om dage?

Venlig hilsen nasseren :)

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sæsonen Er Slut - Akkorder?

Indlæg af efrandsen »

[quote="Doubletalking"]Hey. :)

Er der nogen, der ligger inde med akkorderne til denne fantastiske C.V. Jørgensen sang? For så ville jeg blive mægtigt glad, hvis du ville dele dem med mig.!


En anden ting: Jeg kan huske, at en bruger herfra/aage.dk/det gamle gearfreak.dk lagde en rigtig god elektronisk "sangbog" med becifringer ud for lang tid siden. Den indeholdt en masse "fællessange" og ballesange, både danske og engelske. Er den til at støve op nu om dage?

Venlig hilsen nasseren :) [/quote]
Jeg tror det er Rasmus' Sangbog, du tænker på. Jeg har den faktisk til at ligge. Ellers kan det være, at GuitaRasmus viæ uploade den igen?


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen