Reklameværk: Nyt på vej fra TC Electronic

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Reklameværk: Nyt på vej fra TC Electronic

Indlæg af Odgaard »

Hej freaks

Jeg var her til morgen til et seminar, hvor marketingchef hos TC Electronic, Allan Strand, viste en lille teaser-video for et nyt produkt. Der er tale om en app til iPhone og omhandler (sådan cirka) "kopiering" af guitarpickuppers lyd, så man senere kan bruge dem til optagelser. Videoen var noget gimmick-agtig, gjorde brug af LEGO og viste selvfølgelig slet ikke detaljerne.

Der er efter planen lancering omkring 7. november.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VIDEO: Nyt på vej fra TC Electronic

Indlæg af Odgaard »

Nu med video fra morgenseminaret.

Video på Vimeo.com

I skal heeeelt hen til 29:15, før Allan Strand viser noget om den nye app fra TC.

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VIDEO: Nyt på vej fra TC Electronic

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Var han lige henne ved dig og spørge, om du ikke lige kunne markedsføre hans nye app lidt? ;)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VIDEO: Nyt på vej fra TC Electronic

Indlæg af Odgaard »

[quote="Kaptajn Kropp"]Var han lige henne ved dig og spørge, om du ikke lige kunne markedsføre hans nye app lidt? ;) [/quote]
Næ, men det er jeg jo selvfølgelig med i, når jeg deler skidtet. Det er en byrde, jeg må leve med ;)

Jeg tænkte, at nogle af gearnørderne med smartphones (eller måske kun iPhones?) var interesserede.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VIDEO: Nyt på vej fra TC Electronic

Indlæg af Sasha »

Altså, i dit sted ville jeg da have forlangt løn for dén ydelse...

(Og nu SKAL du jo så selvfølgelig sige, at "Nej, dét får jeg skam slet, slet ikke - hverken "procenter" eller noget"...)

:-)

Men hvordan er det nu: Er kildekritik stadigvæk noget, man underviser i deropppe på Journalisthøjskolen, eller fik den forrige regering også fjernet dén slags statsfjendtlig virksomhed fra skemaet?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: reklameværk: Nyt på vej fra TC Electronic

Indlæg af Odgaard »

"Nej, dét får jeg skam slet, slet ikke - hverken "procenter" eller noget" :)

Edit: Men jeg kan da rette i emnefeltet og tilføje, at de etiske retningslinjer som TC bruger (ud fra Allan Strands beskrivelse til seminaret) ikke lever op til de retningslinjer, jeg ville udstikke.

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reklameværk: Nyt på vej fra TC Electronic

Indlæg af Jackie van Hippie »

[quote="Odgaard"]Hej freaks

Jeg var her til morgen til et seminar, hvor marketingchef hos TC Electronic, Allan Strand, viste en lille teaser-video for et nyt produkt. Der er tale om en app til iPhone og omhandler (sådan cirka) "kopiering" af guitarpickuppers lyd, så man senere kan bruge dem til optagelser. [/quote]

Det giver da ingen mening? Med mindre at iPhone 5 blive så tynd at den kan placeres mellem en guitars strenge og krop :lol:
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen