Guitarbranchen kæmper for at finde den rene tone

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarbranchen kæmper for at finde den rene tone

Indlæg af Jackie van Hippie »

[quote="Sasha"][quote="Jackie van Hippie"][quote="CobraPizza"]Håber de begynder at bruge mere ahorn, ask og basswood, de er vist langtfra truede arter fremfor palisander.. [/quote]
Det ville godt nok få vintage markedet til at gå helt amok hvis man ikke kunne købe nyproducerede Strats og Les Pauls med palisander gribebrædder. Hvordan ser det ud med elletræ? Det er da svært at komme udenom i en nogenlunde fornuftig guitar.[/quote]

Arh, så længe man kan tillade sig at bruge elletræ til at røge fisk o.l. med, kan det vist næppe være på listen over voldsomt truede arter...[/quote]
Jamen så er jeg helt rolig :)
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarbranchen kæmper for at finde den rene tone

Indlæg af Sasha »

Man kunne jo så også røge sine fisk over et par aldrende Fendere....
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarbranchen kæmper for at finde den rene tone

Indlæg af AnotherDan »

Kina er faktisk et af de få steder hvor skov areal'et udvides og ikke indskrænkes... :D
Bah

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Guitarbranchen kæmper for at finde den rene tone

Indlæg af Dale »

Der er da en ret interessant ting på Thomann hvor man kan se hvor mange træer de planter, hvis man køber en bestemt guitar, eller husker jeg helt fejl?
When You see W. C. Fields.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen