Jep - rune kjeldsen igen.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Jep - rune kjeldsen igen.

Indlæg af itsaysvuff »

Tak for referencen dannyboy.

Så skal du høre den liveplade som man kunne få som en ekstra cd til kira and the kindred spirits "This is not an exit"..
Det er fuldstændig vanvittigt.. "Losing you" på 10 minutter hvor 5 minutter er guitarsolo.. Men man keder sig ikke på noget tidspunkt.. Det er den vildeste opbygning nogensinde..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Jep - rune kjeldsen igen.

Indlæg af fortytwo »

[quote="itsaysvuff"]Når vi nu snakker guitar - hvad er det så for en guitar Rune spiller på i det her klip - <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Jeg har set ham bruge den flere gange, men næsten altid til slide.. Jeg kan ikke hitte ud af hvad det er for en.. Det ligner lidt en modificeret mustang..[/quote]

Jah.. Sådan cirka.. Eller en musicmaster.. Jeg kan ikke huske om der er en vib. på..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
MichaelNielson
Himmelhund
Indlæg: 23
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Jep - rune kjeldsen igen.

Indlæg af MichaelNielson »

[quote="Dannyboy"]Mick Taylor (ham der spiller de fede leads på Sticky Fingers) skulle være en af Rune Kjeldsens store helte.

Jeg har dog stadig til gode at høre noget fedt med Rune Kjeldsen. Bevares, han spiller da meget fint, men jeg har nu stadig ikke hørt noget som har fået mig helt op at ringe[/quote]


+1

Jeg forstår slet ikke euforien omkring hr. Kjeldsen. Blev temmelig skuffet da jeg første gang hørte ham med Savage Rose. Men sådan er der så meget.

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Jep - rune kjeldsen igen.

Indlæg af itsaysvuff »

[quote="fortytwo"][quote="itsaysvuff"]Når vi nu snakker guitar - hvad er det så for en guitar Rune spiller på i det her klip - <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Jeg har set ham bruge den flere gange, men næsten altid til slide.. Jeg kan ikke hitte ud af hvad det er for en.. Det ligner lidt en modificeret mustang..[/quote]

Jah.. Sådan cirka.. Eller en musicmaster.. Jeg kan ikke huske om der er en vib. på..[/quote]

Der er ikke vibrato på tror jeg. Hvad er det for nogle pickupper der er i?

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Jep - rune kjeldsen igen.

Indlæg af fortytwo »

Nogle store sølvfarvede fucked-up dimser..














Jeg ved det ikke, men de siger ganske fint..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen