Så er der lidt at lytte til.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Så er der lidt at lytte til.

Indlæg af Dannyboy »

Nå så skete der lidt..

4 ud af 5 numre har været gennem mixerpulten nu. Giv det et lyt

<!-- m --><a class="postlink" href="http://franklinzoo.dk/">http://franklinzoo.dk/</a><!-- m -->

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Giv det her lyt

Indlæg af AnotherDan »

Fedt x 10...

Godt mix, men har også hørt Klaus' arbejde igennem tiden både her og på lutmaskinen, så med ham går man ikke galt i byen...

Og virkelig fed guitarlyd på rytme guitarene, hvad er signal-chain på de rene spor?
Bah

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Giv det her lyt

Indlæg af Jackie van Hippie »

Det lyder sgi' da ikke værst. Ikke lige min stil, men godt lyder det :)
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Giv det her lyt

Indlæg af Sasha »

Nej, selv om det heller ikke lige er mine vante jagtmarker, synes jeg sgu´- på baggrund af kun lige at have hørt det på den bærbares indbyggede højttalere - at det er fedt!

Godt at høre, at den gamle Marshall får de prygl, den fortjener... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Giv det her lyt

Indlæg af Dannyboy »

Hey fedt drenge!

Ja Søren jeg vidste godt det ikke helt var din genre. Der er dog et par af de andre numre som er meget mere Zeppelin - og med tilhørende mere traditionelle rocksoloer :) :) Glæder mig til at få dem mixet også og høre hvad du synes.

Mht til 'Fail Better' som jeg linker til her ærgrer det mix stadig at jeg ikke brugte straten i soloen i stedet for Les Paul'en og så slukkede for den lidt for aggressive wah pedal, men det gk sgu lidt stærkt. Nu kan man dårligt høre hvad jeg laver

Brugeravatar
JesperB
Still Got The Blues
Indlæg: 201
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Giv det her lyt

Indlæg af JesperB »

Det er sgu feeij trååj :)
- Jesper Barrit

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Giv det her lyt

Indlæg af Sasha »

[quote="Dannyboy"]Hey fedt drenge!

Ja Søren jeg vidste godt det ikke helt var din genre. Der er dog et par af de andre numre som er meget mere Zeppelin - og med tilhørende mere traditionelle rocksoloer :) :) [/quote]

Jamen, jeg vil faktisk hellere høre noget mindre traditionelt... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"


Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Giv det her lyt

Indlæg af Dannyboy »

Kopiér linket manuelt, så skulle det i hvert fald virke

Madmax25
Smoke On The Water
Indlæg: 61
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Giv det her lyt

Indlæg af Madmax25 »

Jeg kan heller ikke få det til at virke :(

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Giv det her lyt

Indlæg af Rasmus »

[quote="Dannyboy"]Kopiér linket manuelt, så skulle det i hvert fald virke[/quote]
Bum bum, det virker stadig ikke rigtig.

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Giv det her lyt

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Det virker heller ikke her, selvom det virkede igår aftes :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Giv det her lyt

Indlæg af Pluto »

Der er noget lårt.Linket er ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: fjernet

Indlæg af munch_30 »

[quote="Dannyboy"]Jeg har sgu lige måttet fjerne inket, da jeg opdagde at der var en inde på min FB som på en eller anden måde kunne kopiere nummeret og pludselig selv have det liggende. Det duer jo ikke, når det stadig ikke er helt færdigmixet ;) Der kommer noget færdigt inden længe[/quote]

Hej.

Jeg har da "højreklikket" på dit link og gemt "destinationen", for at bruge den afspiller, jeg genre ville benytte. Skal da hjertens gerne slette filen igen, hvis du ønsker det ? Du skal nok finde en anden måde at "offentliggøre" dine musikfiler på, hvis de ikke må downloades.

Det siger i øvrigt svinefedt !! :D

Min mail er: <!-- e --><a href="mailto:munch_30@tiscali.dk">munch_30@tiscali.dk</a><!-- e -->
Kim

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: fjernet

Indlæg af Dannyboy »

Hej Munch,

Ja jeg kunne ha sagt mig selv at alt selvfølgelig er muligt på nettet. Hvis man vil ha en given fil, så skal man jo nok få den på den ene eller den anden måde. Jeg tror bare vi holder musikken ind til kroppen indtil det er 100% færdigt.

Men tak for de pæne ord :) Behold du bare filen, hvis du synes den er cool. Der kommer en færdig udgave indenfor et par uger. Den bli'r jo nok lige en anelse sejere

- Daniel

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: fjernet

Indlæg af Peter C »

Jeg synes, de lyder fedt! Det er faktisk irriterende, at du har fjernet sangen igen! Nu er man endelig alene hjemme, så man kan høre høj musik...

:twisted: :twisted:

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: fjernet

Indlæg af munch_30 »

[quote="Dannyboy"]Hej Munch,

Ja jeg kunne ha sagt mig selv at alt selvfølgelig er muligt på nettet. Hvis man vil ha en given fil, så skal man jo nok få den på den ene eller den anden måde. Jeg tror bare vi holder musikken ind til kroppen indtil det er 100% færdigt.

Men tak for de pæne ord :) Behold du bare filen, hvis du synes den er cool. Der kommer en færdig udgave indenfor et par uger. Den bli'r jo nok lige en anelse sejere

- Daniel[/quote]

Hej Daniel. Jeg gemmer altid musikeksempler via nettet på den måde, så det har ikke for mig været noget tilsigtet i, ligefrem at skulle "hacke" din musik :) Jeg behandler selvf. din/jeres musik med fuld diskretion. Keep up the very good work :music-rockout:
Kim

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: fjernet

Indlæg af AnotherDan »

Brug en streaming service i stedet daniel, du er jo på soundcloud i forvejen, der kræver det lidt mere teknisk snilde af folk hvis de vil have filen, end et direkte link til en mp3...
Bah


Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Giv det her lyt

Indlæg af Dannyboy »

[quote="AnotherDan"]Fedt x 10...

Godt mix, men har også hørt Klaus' arbejde igennem tiden både her og på lutmaskinen, så med ham går man ikke galt i byen...

Og virkelig fed guitarlyd på rytme guitarene, hvad er signal-chain på de rene spor?[/quote]

Hey AD,

Rytmespaderne er optaget således:

Strat (HS3) -> Suhr Riot -> Super Lead -> Hot Plate -> Orange 4x12

.. bagefter er der så dubbet med min Les Paul gennem samme setup i den ene side - og med samme LP gennem Søren, den anden guitarist's Silver Jubilee og et Marshall 4x12 i den anden. Men det man hører mest i begge sider er straten.

Den eneste deciderede effekt udover wah er en Phase 90. Det er f.eks. den man hører i store dele af Round 'n Round


Hvis man havde råd til at købe sig fri til studietid og uendelige penge mht mix, så kunne man selvfølgelig nå en del længere. Men især når man tager disse ting i betragtning er vi alle ret tilfredse.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen