Ny firserfræser - og lidt ekstra flash....

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny firserfræser - og lidt ekstra flash....

Indlæg af k_50 »

Det er altså en meget underlig samling, du har gang i!
Hvis man lavede et cirkeldiagram over mine tanker, når jeg ser på billedet, ville der kun være to store felter med hhv. "fy for den lede" og "ja tak" og så et lille et til den der strat, som jeg ikke helt ved, hvad jeg synes om...

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny firserfræser - og lidt ekstra flash....

Indlæg af AnotherDan »

Hvilken Hamer er det du har?
Jeg har kun prøvet et par af US modelerne, og de var alle vildt fede...
Bah

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Ny firserfræser - og lidt ekstra flash....

Indlæg af IkkeMig »

@k_50: fedt. Jeg kan godt lide anderledes guitarer, så bare folk har en mening, så er jeg vel egentlig glad

@dan: Jeg har tre. En indonesisk bygget XT-Series (den med to p90'ere) som faktisk er ret fed. Især prisen taget i betragtning. Så er der de to amerikanere oppe på væggen. En Phantom A7 fra 1987 - den fede version med original midi-pickup og det hele. Og så en 1986 Chaparal, som er en rigtig superstrat, som de kun kunne bygges dengang.

Generelt fede spader. Jeg har aldrig prøvet en Hamer, jeg ikke har været imponeret over.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny firserfræser - og lidt ekstra flash....

Indlæg af CobraPizza »

Er bassen til at slå med?

Fed samling :) tror din Kramer kunne have været rigtig fed med guldhardware :D
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Ny firserfræser - og lidt ekstra flash....

Indlæg af IkkeMig »

[quote="CobraPizza"]Er bassen til at slå med?

Fed samling :) tror din Kramer kunne have været rigtig fed med guldhardware :D [/quote]

Nej, jeg startede på bas og har haft en reservetjans på bas i et band i lang tid, så den bliver brugt. Den er for øvrigt ret fed - Billig washburn, men ret let, fed balance og masser af punch i lyden.

Jeg tror du har ret med guld-hardware. Enten fed eller så kikset at jeg ville elske det :lol:

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny firserfræser - og lidt ekstra flash....

Indlæg af CobraPizza »

Jeg skal i hvert fald have mig en hvid V med guldhardware på et tidspunkt.. evt pearloid slagplade
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Ny firserfræser - og lidt ekstra flash....

Indlæg af IkkeMig »

[quote="CobraPizza"]Jeg skal i hvert fald have mig en hvid V med guldhardware på et tidspunkt.. evt pearloid slagplade[/quote]

Jeg drømmer stadig lidt om den der V med FR som Gibson lavede i år. Men det var jo desværre en limited edition, så der er ikke nogen, der vil sælge mig en :-(

SyreCorp
Himmelhund
Indlæg: 45
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny firserfræser - og lidt ekstra flash....

Indlæg af SyreCorp »

Jeg synes du mangler et par ting... Eksempelvis en Kramer Floyd Rose og en Washburn RR-11V

Nej, det er ikke noget jeg har til salg. Krameren havde jeg og solgte - det var så den handel der lærte mig, at man aldrig må sælge en guitar. Og Washburn - har jeg, men jeg har lovet oprindelig ejer dips hvis jeg nogensinde vil skille mig af med den (not very likely).
Less is more, but more is way way more.[/size]

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny firserfræser - og lidt ekstra flash....

Indlæg af Urup »

Wow, der er stilforvirring! Fedt !
Og jeg siger <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.stewmac.com/shop/Knobs/Dome_ ... Knobs/Dome_ ... _Knob.html</a><!-- m -->

Sort eller krom! :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen