Mest autentiske Tubescreamer (Ny Tubescreamer v 2.0)

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mest autentiske Tubescreamer (Ny Tubescreamer v 2.0)

Indlæg af Stevi »

Nicolai,

Jeg er selv en stor tilhænger af selve jagten på nyt gear. Den tager du så lige et niveau op... :D

Min anbefaling, i lyset af at du allerede har en TS, er at købe en anden slags pedal - som tidligere skrevet, er forskellene alligevel så små at du med al sandsynlighed ikke vil kunne registrere at det er en ny TS.
Du behøver som sådan ikke bevæge dig langt væk fra TS'erne for at få noget andet. Jeg har selv brugt en Fulldrive i lang tid, den er lidt anderledes end en TS, måske det var en mulighed? Ellers synes jeg rigtig godt om BB-Preampen, som laver en fed TS-fortolkning med lidt mere kras.

Gør som mange af vi andre; køb lortet brugt, og sælg igen til samme pris, hvis du ikke synes om det.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mest autentiske Tubescreamer (Ny Tubescreamer v 2.0)

Indlæg af Sasha »

[quote="Nicolai"][quote="Rasser"]Ang op-amp diskussionen:

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Mvh.
Rasmus.[/quote]

Good one. Stof til eftertanke...

Hvis vi så tager en anden tilgang: kan, f.eks., Maxons vers. sige generelt at være lavet af bedre materialer end f.eks. Ibanez? Altså, holdbarhedsmæssigt?[/quote]

Nu gider jeg simpelthen snart ikke være flink længere: For helvede mand! Hvor mange gange skal du ha´ det at vide? Det er allerede blevet svaret på ihvertfald én gang bare i denne tråd.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mest autentiske Tubescreamer (Ny Tubescreamer v 2.0)

Indlæg af Pluto »

Jeg vil give Stevi ret og har det lidt på samme måde med gear som ham.Køb eb brugt alberta.Jeg havde den gamle version og den var rigtig fed.Men jeg kom til at sælge den fordi jeg fik en blødning.jeg mener
jeg fik 550kr for den.Det kan du alti sælge den for igen.Eller prøv noget andet ,ja selv Maxon som jo heller ikke er vanvidig dyr fra ny.De kan sikkert holde din karriere ud.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
rustie
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mest autentiske Tubescreamer (Ny Tubescreamer v 2.0)

Indlæg af rustie »

hej.
jeg havde på et tidspunkt en Lovepedal eternity,hvor jeg tilkøbte 4-5 forskellige chip.de sad i en lille sokkel og kunne skiftes uden værktøj,udover at lyde fremragende,er der også
snop effekten da det ikke er en pedal der kastes i gram på dba og deslige. den vil pynte på enhver profils gearliste :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen