I dag er det...

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

I dag er det...

Indlæg af Jackie van Hippie »

Jimi's fødselsdag. Hurra hurra hurra.
[youtube]-Ne1uWd6axI[/youtube]
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: I dag er det...

Indlæg af Sasha »

[quote="Jackie van Hippie"]Jimi's fødselsdag. Hurra hurra hurra.
[youtube]GcNDuBFpU9Q[/youtube][/quote]

Det var nu altså i går...

Og hvorfor nærmest håne manden ved at poste et klip, hvor han åbenlyst er milevidt fra topform?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: I dag er det...

Indlæg af Jackie van Hippie »

Ups.. Var ellers sikker på at det var den 27. i dag.. Men hey, så er der da en da mindre til jul :D
Og så skal jeg da nok finde et andet klip, hvis du ser det som en hån, Søren.
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: I dag er det...

Indlæg af Sasha »

Jamen, du må da selvfølgelig gøre, som du vil. Men i mine ører er Jimi som sagt langt fra toppen i dét klip, som du oprindeligt postede. Og han ser heller ikke selv ud som om, at han er synderligt tilfreds med situationen. Hvis du derimod kunne finde et klip - det bliver så kun et lydklip - fra den anden koncert, han spillede samme aften, vil du se, at Jimi´s dagsform kan svinge betragteligt i løbet af et par timer.

Edit: Dit andet bud er derimod et glimrende ét af slagsen (ifølge min ydmyge mening!)...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen