Den kedelige samling

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Den kedelige samling

Indlæg af AnotherDan »

Som den fantastiske fotograf jeg er *host* tog jeg dette billede af de instrumenter der får spilletid i øjeblikket.

Billede

Et par af dem kan kendes herindefra, Tele Paul'en har været handlet et par gange senest fra pildskaden, HMH'en fra Mikkel, Navigator'en fra Hans.

Jeg er ret godt tilfreds med samlingen, nok ikke de flotteste guitarer i verden, men de spiller som jeg kan li det. :D
Bah

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den kedelige samling

Indlæg af Sasha »

[quote="AnotherDan"]...men de spiller som jeg kan li det. :D [/quote]

Og dét er jo sådan set det vigtigste..!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den kedelige samling

Indlæg af Morten_Lyse »

Hey..!

Du har købt GodSpeeds HMH..?

Jow jow, jeg prøvede egentlig at få mig selv hidset op til at skulle eje den, men det lykkedes bare ikke..

Mvh;
Morten Lyse

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den kedelige samling

Indlæg af Barf »

Det ser jo ganske fint ud, Dan.

Er Navigator'en den der ligger på gulvet eller lyseblå i stativet? Og hvilken guitar er den anden, som så ikke er Navigator'en?

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den kedelige samling

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Sasha"]Og dét er jo sådan set det vigtigste..!

:-)[/quote]

Det kan man ikke komme udenom....

[quote="Morten_Lyse"]Hey..!
Du har købt GodSpeeds HMH..?
[/quote]

Ja, det er den - den spiller fabelagtigt, selvom den ligner noget der er løgn...
Jeg kigger på at refinish kroppen selv, og efter at have undersøgt det lidt tror jeg at jeg hopper ud i det når vejret bliver bedre og jeg kan gøre det udenfor...

[quote="Barf"]Er Navigator'en den der ligger på gulvet eller lyseblå i stativet? Og hvilken guitar er den anden, som så ikke er Navigator'en?[/quote]

Det er den mørkeblå på gulvet der er Navigator, den anden er en ESP 400 series hvor jeg har sat en warmoth hals på og skiftet pickups - og er nok den som jeg ville tage med hvis jeg skulle spille imorgen.
Bah

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den kedelige samling

Indlæg af Smittefar »

Mmmmm - jeg kan stadig huske, da den navigator lå på mit stuegulv - det var lige efter, den havde været over knæet til flere timers spilleri :)

Fin fin samling.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den kedelige samling

Indlæg af Morten_Lyse »

[quote="AnotherDan"]
Ja, det er den - den spiller fabelagtigt, selvom den ligner noget der er løgn...[/quote]

Det er faktisk mærkeligt, for havde det været en Telecaster i de farver (krop/slagplade) så vill man jo have syntes den var klassisk, om ikke smuk, men så afgjort værd at vise frem.

Jeg synes dog ikke det er så slemt, at en Tør-det-selv refinish var dét jeg ville gribe til..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den kedelige samling

Indlæg af Swampthing »

Ja jeg synes ikke den HMH er grim som sådan.
Og HVIS jeg havde de penge som Mikkel ville have, havde jeg garanteret købt den, hvis den altså faldt i mine hænders smag.

Mikkelmusiker
Himmelhund
Indlæg: 47
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den kedelige samling

Indlæg af Mikkelmusiker »

Spændende samling... Men tre strater? :-)

Jeg har kun to ;-)

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den kedelige samling

Indlæg af Swampthing »

Jeg har kun 1, til gengæld er den sort. ;)

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den kedelige samling

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Smittefar"]Mmmmm - jeg kan stadig huske, da den navigator lå på mit stuegulv - det var lige efter, den havde været over knæet til flere timers spilleri :) [/quote]

Ja det var godt du ikke nappede den, den var ellers helt latterlig billig... Og så har Hans' justeret den virkelig godt, jeg prøver at efterligne det på den lyseblå - men mine færdigheder er ikke selv til det endnu...

[quote="Morten_Lyse"]
Det er faktisk mærkeligt, for havde det været en Telecaster i de farver (krop/slagplade) så vill man jo have syntes den var klassisk, om ikke smuk, men så afgjort værd at vise frem.
[/quote]

Det syntes jeg afgjort ikke - en Tele i tv-yellow syntes jeg stadig ligner noget der er løgn :)

[quote="Morten_Lyse"]Jeg synes dog ikke det er så slemt, at en Tør-det-selv refinish var dét jeg ville gribe til..[/quote]

Ouch - så fik jeg den...
Men det skal nok blive fint - jeg har kvalificeret hjælp, hvis jeg ikke magter opgaven selv... Og så er det jo ikke et samler objekt vi snakker om.

[quote="Mikkelmusiker"]Spændende samling... Men tre strater? :-)

Jeg har kun to ;-)[/quote]

Jeg har igennem årene fundet ud af at strat-formen er den som passer mig bedst når jeg spiller.
Desuden er lyden meget forskellig på mine eksemplarer. Den lyseblå har high output pickuper og skift af hals har virkelig skiftet lyden i den. HMH er hardtail og det gør et eller andet overraskende ved lyden jeg godt kan li'. Navigator'en har en dimarzio hs-3 monteret, dog er mid og neck de originale pickups.

Mit eneste problem med de strater er den "obligatoriske" single coil støj, som reelt kun værende et problem når jeg optager.

Og kan man virkelig få for mange strats?
Bah

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den kedelige samling

Indlæg af Sasha »

Muligvis. Man KAN få problemer med at være i sit hus. Men der er egentlig ikke den store grund til at samle på andet... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen