Strat -> SR.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Strat -> SR.

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]Ja, det er vel næsten nemmest for dig at svare på - al den stund, at du har forstærkeren og kan høre, hvordan de lyder...[/quote]

Jeg synes de er fee'. :D :dance:

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Strat -> SR.

Indlæg af Jake »

Hehehe, ganske enig Rasmus!

CTS 10-tommeren som sidder i mange af Fenders SilverFace-forstærkere er en rigtig fed højtaler. Den er ikke den mest følsomme, hvilket gør at man kan skrue lidt ekstra op og få noget mere af den fede kompression som en Super Reverb kan give. Højtaleren er langt fra neutral, så det kan godt modarbejde lidt hvis man går efter at forstærkeren ikke skal være en "tone generator" - men når det er sagt er der CTS'ere i alle mine Super Reverbs, og jeg klager IKKE! :-)
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

nokia
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Strat -> SR.

Indlæg af nokia »

Hej Jake

Du er kommet på banen igen, er der nogen forklaring, som du vil dele med os andre, på hvad der sker/skete i den sag med aage?

vh

Denne besked er også sendt til Jake på pb

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Strat -> SR.

Indlæg af Smittefar »

Jake er naturligvis velkommen til at fortælle præcis hvad han har lyst til - jeg skal blot opfordre til, at det i så fald sker i en selvstændig tråd - Med mindre han vil fortsætte fortælling om højttalere i SuperReverbs :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen