Laney P.A. 100 watt

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Laney P.A. 100 watt

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"] Når nu de der satans svenskere ... [/quote]

Nu har Yngwie jo gjort en dyd ud af at smadre gamle Fender-guitarer, så tiden måtte jo komme til forstærkere også ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Laney P.A. 100 watt

Indlæg af Sasha »

Det har den desværre været længe med over-klamphugger Tommy Folkesson i spidsen for korstoget...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Laney P.A. 100 watt

Indlæg af Sasha »

[quote="rustie"]fuck jeg troede at en marshall først var anvendelig når den var bygget om :lolno:
jeg var inde og lytte,bortset fra genren lød det da ok[/quote]

Jeg synes, det lyder af lort. Men sådan er vi heldigvis så forskellige.

Nu er der jo pokkers til forskel på at køre stockcarløb med en fin, gammel Jaguar og så at montere sikkerhedsseler i den...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Laney P.A. 100 watt

Indlæg af Peter C »

Jeg tror, jeg sender min 1959 '77 til Tommy - bare for at irritere!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Laney P.A. 100 watt

Indlæg af Sasha »

Be my guest...

Jeg forbeholder mig dog ret til at sige min ærlige og uforbeholdne mening om sagen i så fald. Der er sikkert også nogle museer og lignende institutioner, hvor man kan begive sig hen og smadre nogle stykker kulturarv, hvis man skulle have lyst. Og dét er der sikkert mange flere, som får ondt i røven over, når nu dét er den ypperste motivation.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

nokia
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Laney P.A. 100 watt

Indlæg af nokia »

[quote="Sasha"][quote="nokia"][quote="Sasha"]Tjekkede lige ham der Hermanssons hjemmeside. Og man må sige, at de dér svenskere tilsyneladende har et sjældent talent, når det kommer til at smadre fine, gamle forstærkere. Også han skulle have et bræt i røven for de ting, han gør ved gamle Marshalls![/quote]

Hej

Kan du ikke smide et link, jeg kan ikke finde hjemmesiden på google.
Men tænker, det er jo bare et værktøj som skal gøre det man ønsker, men det kan jo være at jeg må æde mine ord når jeg ser hjemmesiden

vh[/quote]

Visse ting burde bare forbigås i dyb tavshed. Men her:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://emaushenric.benesser.se/">http:/ ... ser.se/</a><!-- m -->

F.eks. synes jeg, at hans måde at fuldstændigt smadre en fin, gammel Marshall 1987´er ved at pille næsten al indmad ud af den og bore masser af huller i den i den for at krølle den om til "ein hochverzerrende Knaller" svarer nogenlunde til at bruge en gammel Jaguar til at køre stockcarløb i - bestemt mulighed! Måske vinder man endda løbet. Men alligevel... det ville fandme være synd!!!

Og når man tjekker hans lydklip - Ja, Kuli har allerede sagt det meget rammende...

Nå ja, så var der et par fede gamle Marshalls mindre her i verden. Når nu de der satans svenskere alligevel flår al indmaden ud og erstatter den med en ny - som i øvrigt også tilsyneladende i mange tilfælde er bygget efter det hæderkronede princip "Glue Gun-assisted Point to Nothing" - kunne de da så for fa´.. ikke bare bygge en ny forstærker helt fra grunden istedet for at smadre forholdsvis sjældne ting, som andre folk gerne vil have?[/quote]


Ja.... jeg må æde mine ord. Og som du skriver, så burde de have bygget fra grunden istedet

vh

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Laney P.A. 100 watt

Indlæg af Peter C »

Ja, mavesure gamle mænd skal man sgu ikke lede længe efter. Man kan jo bare smutte over på GF. :lol: :lol:

Og så vidt jeg kan se, har én kunde bedt ham om, at lave hans gamle, i forvejen modificeret, Marshall om.

I er jo alt for kedelige!! :banana-jumprope:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Laney P.A. 100 watt

Indlæg af Sasha »

Jamen, hvis man hellere vil færdes blandt maveglade ungersvende, som synes, at det er skidesjovt at smadre fine, gamle Marshall, kan man jo så bare opsøge disse andetsted - f.eks. hinsidans, lader det til. Så må vi håbe, at der er mere interessant derovre...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Laney P.A. 100 watt

Indlæg af Lasse H »

Jeg synes nu heller ikke, at det er pænt overfor trådstarteren at spyde al den lava ud, når han nu glad kommer og viser, hvad han har fået lavet. Det er ikke rart at se på, at fine gamle forstærkere angiveligt bliver lavet om til moderne highgain rakketter, uden nænsom respekt for værdien af disse gamle sager, som jo går tabt. Men det har måske ikke lige været i trådstarterens fokus, da han fik støvet denne forstærker op. Så inden tråden ender i den rene galde, håber jeg da under alle omstændigheder, at Peter C bliver glad for sin nye forstærker.

Mvh

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Laney P.A. 100 watt

Indlæg af Peter C »

Billede

Billede

Billede

Billede

[youtube]opxcniXR3hw[/youtube]

[youtube]A5_ySr761g4[/youtube]

[youtube]d7Uoe8JBDO0[/youtube]

:lol: :lol: :lol:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Laney P.A. 100 watt

Indlæg af Sasha »

[quote="Lasse H"]Jeg synes nu heller ikke, at det er pænt overfor trådstarteren at spyde al den lava ud, når han nu glad kommer og viser, hvad han har fået lavet. Det er ikke rart at se på, at fine gamle forstærkere angiveligt bliver lavet om til moderne highgain rakketter, uden nænsom respekt for værdien af disse gamle sager, som jo går tabt. Men det har måske ikke lige været i trådstarterens fokus, da han fik støvet denne forstærker op. Så inden tråden ender i den rene galde, håber jeg da under alle omstændigheder, at Peter C bliver glad for sin nye forstærker.

Mvh[/quote]

Jamen, så skulle man måske lade være med at blive personlig og kalde andre for "mavesure gamle mænd", men istedet argumentere sagligt og konstruktivt for, hvorfor man synes, det er så fedt at ødelægge gamle ting...

Men OK: Jeg har heller aldrig forstået meningen med disse flash-tråde. Især ikke, hvis det eneste, folk vil høre, er "næh og ih, hvor er den fin". Men det er vist ikke noget nyt..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Laney P.A. 100 watt

Indlæg af Peter C »

Men Søren, er det da ikke det, du er?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Laney P.A. 100 watt

Indlæg af Sasha »

Hvad?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen