Ubeskedent flash..!

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ubeskedent flash..!

Indlæg af Sasha »

[quote="Morten_Lyse"]

@ Sasha.
Nogenlunde ja, men jeg har ændret nogen ting i strømforsyningen samt nogle komponentværdier. Mest af alt har det betydet, at det ikke længere er nødvendigt at "ligge låg på tingene" i forhold til at undgå selvsving. (Det tror jeg også du rodede lidt med, da du byggede den, gjorde du ikke..?)

[/quote]

Joh, men mine selvsvingsproblemer (i sig selv lidt af en gåde i et kredsløb, som pr. definition max. kan have en forstærkningsfaktor på 1) gik væk, da jeg ændrede på det rent fysiske layout af printplade mm. Siden er jeg dog "moved on" til at prøve et par andre "skeletter" - some good, some just hyped to be. Men dét, du bruger, er faktisk slet ikke så skeløjet i sig selv. De ting, jeg har murret over i forbindelse med dette kredsløb, er som sådan ikke kredslø'bets skyld, men derimod et mere generelt problem med buffere en generel...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ubeskedent flash..!

Indlæg af Jacob »

Jeg kan vist ikke rigtig (i skrivende stund) komme på en bedre kommentar til det board end:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Franklin
Himmelhund
Indlæg: 40
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Ubeskedent flash..!

Indlæg af Franklin »

Er man ikke nød til at høre om det lyder ligeså godt som det ser ud? ;)
Ham der Dumble??? er han ved kommunen???

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ubeskedent flash..!

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Sasha"]

Det kunne være, at man snart skulle gøre alvor af sine efterhånden 15-20 år gamle planer om at bygge sig et board..?[/quote]

Oh, how the mighty have fallen. ;)

TT: Superfint board, Morten. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ubeskedent flash..!

Indlæg af Sasha »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Sasha"]

Det kunne være, at man snart skulle gøre alvor af sine efterhånden 15-20 år gamle planer om at bygge sig et board..?[/quote]

Oh, how the mighty have fallen. ;)

[/quote]

Narh, virkeligheden er en anelse mere nuanceret end som så. Det turde være indlysende, at når man begynder at tænke i disse baner, så må man lige analysere sine behov. Og en - langvarig - afvejning af disse er til stadighed endt med, at den allestedsnærværende Nettopose har været det bedste bud på et kompromis mellem forskelligrettede hensyn , når det kommer til krav om f.eks. økonomi, fleksibilitet, tilgængelighed samt ikke mindst et fuldt udviklet produkt.

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
KrænDyt
Johnny B. Goode
Indlæg: 163
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ubeskedent flash..!

Indlæg af KrænDyt »

Nu har jeg jo haft fornøjelsen af at se (og ikke mindst høre) boardet live. Det er fileme altså tjekket må jeg sige. Men er det bare mig, eller mangler der lige et flash af den hjemmegjorte strømforsyning? Strømforsyningsflash .... Nørdet... ;)
"I've got blisters on my fingers...!"

Brugeravatar
Knuddi
Still Got The Blues
Indlæg: 219
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: Viby J.
Kontakt:

Re: Ubeskedent flash..!

Indlæg af Knuddi »

Superflot arbejde og lækkert board.

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ubeskedent flash..!

Indlæg af munch_30 »

[quote="Knuddi"]Superflot arbejde og lækkert board.[/quote]

+1
Kim

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Ubeskedent flash..!

Indlæg af nerøs »

som sagt tidliger andet steds... det ser fanme godt... og det kunne da være lækkert at prøvet at høre det ;-)

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Ubeskedent flash..!

Indlæg af Swampthing »

Det er sgu flot, ryddeligt og stilfuldt. Man bliver næsten våd i buksen. :P

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen