Musik udstyr mekaniker i Århus?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Jens Larsen
Himmelhund
Indlæg: 31
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Musik udstyr mekaniker i Århus?

Indlæg af Jens Larsen »

Hej med jer

Er der nogen af jer der kan anbefale gode elektronik mekanikere med speciale i diverse musikudstyr i Århus området?

Det drejer sig om både PA, Guitar/Bas-forstærkere og keyboards.

Jeg vil gerne finde et værksted, der kan klare det hele, men hvis i kender nogle med speciale i keys - og andre med guitar forstærkere etc. så vil jeg også gerne høre om dem.

Det er vigtigt for mig at tingene bliver repareret ordentligt og inden for rimelige tidshorisonter.

VHJens :-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musik udstyr mekaniker i Århus?

Indlæg af Sasha »

Nu kan "en reparation" jo være mange ting. Jeg ville absolut ikke gå samme sted hen med "Ungdomsskolens Fender Hot Rod, der bare SKAL spille til koncerten på fredag", og så f.eks. en gammel Marshall, der nænsomt skal "nusses om", så den kommer i topform. Et Hammondorgel ville jeg så gå et tredje sted hen med. PA et fjerde osv. osv.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jens Larsen
Himmelhund
Indlæg: 31
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musik udstyr mekaniker i Århus?

Indlæg af Jens Larsen »

Du har fuldstændigt ret Søren - men lige i det her tilfælde er det faktisk alt skolens defekte udstyr, jeg skal have fundet en god mekaniker til.

vh Jens :-)

Brugeravatar
JesperB
Still Got The Blues
Indlæg: 201
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Musik udstyr mekaniker i Århus?

Indlæg af JesperB »

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.lhz.dk/">http://www.lhz.dk/</a><!-- m -->
- Jesper Barrit

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musik udstyr mekaniker i Århus?

Indlæg af Odgaard »

Rulleguitar kunne være et bud.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://rulleguitar.dk/index_skoler.shtm ... r.shtml</a><!-- m -->

Jens Larsen
Himmelhund
Indlæg: 31
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musik udstyr mekaniker i Århus?

Indlæg af Jens Larsen »

Super dejligt at I kommer med forslag :-)

Har I selv gode erfaringer med dem i linker til - mht. kvaliteten af reperationerne og hvor lang tid det tog fra I afleverede til det var færdigt?

VHJens :-)

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musik udstyr mekaniker i Århus?

Indlæg af Odgaard »

Jeg har brugt Rulleguitar til flere justeringer eller småreparationer af guitarer, og jeg har altid været tilfreds med slutresultatet. I forhold til tid, har de også altid været hurtige. I min verden er noget med at levere i ugen efter indleveringen.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musik udstyr mekaniker i Århus?

Indlæg af Sasha »

Baseret på, hvad jeg har set af eksempler på, hvad folk har lavet af "elektroniske ting", vil jeg bakke Jesper B´s forslag op.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musik udstyr mekaniker i Århus?

Indlæg af MacG »

Fra hvad jeg hører i miljøet i 8000 C: Hoffensetz til den nyere Elektronik, Rulleguitar til instrumenter.

Jens Larsen
Himmelhund
Indlæg: 31
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musik udstyr mekaniker i Århus?

Indlæg af Jens Larsen »

Det er super - Jeg prøver Hr. Hoffensetz af :-)

- men er han virkelig den eneste musik-elektronik-mekaniker der er værd at nævne i Århus, han må da ha' travlt så! - håber ikke det går ud over hastigheden på ens reparationer.

VHJens :-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen