WGS Blackbird

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
ESSimon
Himmelhund
Indlæg: 25
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

WGS Blackbird

Indlæg af ESSimon »

Hej med jer.

Er der nogen derude der kan give mig lidt feedback (hehe) på denne enhed? Overvejer et 2x12 kabinet, og i min søgen på enheder var jeg en tur på tubetown.de, som roser de her enheder til skyerne. Jeg har dog aldrig hørt dem (og kan desuden ikke finde nogle ordentlige klip på YT). Så er der nogen der kender disse enheder, og eventuelt kan anbefale eller fraråde mig dem?

Bonuinfo: Jeg spiller på en Matchless Phoenix 35 og stilen er cover (helmig til AC/DC).

På forhånd tak.. :geek:

strattitude
Johnny B. Goode
Indlæg: 127
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: WGS Blackbird

Indlæg af strattitude »

Er det deres Blackhawk du mener? De laver ikke en Blackbird tror jeg...

Jeg har en del af deres enheder og synes de er generelt rigtig gode. Jeg har ikke prøvet alnico enhederne som en Blackhawk er. Har læst rigtig meget godt om deres Blackhawk 50w som er lidt i en Celestion Gold boldgade. Men dem der har prøvet begge foretrækker vist i høj grad WGS. Deres Blackhawk HP er vist noget anderledes 100w og ala en EVO/SRO (tror jeg det hedder).

ESSimon
Himmelhund
Indlæg: 25
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: WGS Blackbird

Indlæg af ESSimon »

Ja, den hedder Blackbird. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tube-town.net/ttstore/produc ... ore/produc ... 6-Ohm.html</a><!-- m --> ifølge Tubetown selv lyder det som om at det er himlen nemlig.. Men fedt at de generelt er velrenommerede :-)

strattitude
Johnny B. Goode
Indlæg: 127
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: WGS Blackbird

Indlæg af strattitude »

Ok, men det er jo en Jensen og ikke en WGS.

ESSimon
Himmelhund
Indlæg: 25
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: WGS Blackbird

Indlæg af ESSimon »

Sorry, den var smuttet i svinget! Men så JENSEN Blackbird :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen