Fender Mustang Mini

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Kris
Himmelhund
Indlæg: 14
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Fender Mustang Mini

Indlæg af Kris »

Hey!

Long time, no see :)

Er begyndt at spille lidt igen, og bor midlertidigt hos svigermor ;) Såeh, jeg vil anskaffe mig en lille forstærker med hovedtelefon-udgang, men også med en lille højtaler så jeg kan spille for kæresten (krav fra hende, hehe ;) ) Det skal være henad Micro Cube/Mustang Mini størrelse. Har set mig lidt lun på Mustang'en - er der nogen som har nogen erfaringer med denne, da det er tyndt med anmeldelser på nettet :p Jeg spiller på Fender Baja Tele og Gibson Melody Maker, hvis det skulle have nogen betydning :)

Håber i har nogen inputs! Gerne med forslag til alternativer.

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fender Mustang Mini

Indlæg af Jackie van Hippie »

Hvis den kun skal bruges til at spille for kæresten, så køb en akustisk guitar ;)
Ellers får Mustang serien gode ord med på vejen, jeg har dog ikke prøvet nogen af dem. Micro Cube lyder også fint, men er lidt begrænset lydmæssigt.
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Kris
Himmelhund
Indlæg: 14
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fender Mustang Mini

Indlæg af Kris »

Jackie Van Hippie: Jeg har en akustisk ;) Men det kunne være godt at fyre lidt el-spade-lir af ;) Men kan godt se at Mustang-serien får gode ord på nettet - men der er INTET im Mini'en (udover en amerikaner, som har anmeldt den på Youtube, hvor lyden er virkelig frygtelig).

Kris
Himmelhund
Indlæg: 14
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fender Mustang Mini

Indlæg af Kris »

Så har jeg købt en Fender Mustang Mini - det er utrolig så god lyd de har presset ned i den størrelse :-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen