ESP MX-250 ser den rigtigt ud?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
RexBibendum
Himmelhund
Indlæg: 33
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

ESP MX-250 ser den rigtigt ud?

Indlæg af RexBibendum »

Hej

Jeg er lige faldet over denne her på den blåhttp://www.dba.dk/elguitar-esp-mx-250-h ... -82204679/ og det er jo "drengedrømmen" der lige kommer til salg 20km væk fra hoved døren.. Men ser den ud til at være ægte? Er der nogen der kender den?

Mvh
Rexbibendum

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ESP MX-250 ser den rigtigt ud?

Indlæg af Peter C »

Jeg kan ikke se, den skulle fejle noget. Men der er også kun 1 billede af dårlig kvalitet.

Hvis du kun bor 20 km fra ham, så tag lige og kør derhen! :-)

RexBibendum
Himmelhund
Indlæg: 33
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: ESP MX-250 ser den rigtigt ud?

Indlæg af RexBibendum »

Tja... Jeg er lidt bange for at gå i selvsving.. Jeg står ikke lige med 12kg så der skal improviseres og sælges ud af andet grej til dumping priser hvis det skal gå op i en højere enhed... Jeg har bare lovet mig selv sådan en engang, så er det jo lidt øfferen at der dukker en op i baghaven...
Han har ikke nogen papirer på den skriver han.. Skulle man ikke tro der var det eller er det helt normalt?

RexBibendum
Himmelhund
Indlæg: 33
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: ESP MX-250 ser den rigtigt ud?

Indlæg af RexBibendum »

Jeg vil jo helst ikke slippe 12kg for en herfra: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rareelectricguitars.com/ESP- ... s.com/ESP- ... e_278.html</a><!-- m -->

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ESP MX-250 ser den rigtigt ud?

Indlæg af Peter C »

Jeg ved det ikke så...

Men få nogle flere billeder, spørg ind til hvor længe han har haft den, hvor han har den fra, hvorfor er der ikke nogen kasse osv... Men du skal ringe til ham, ikke per mail.

Og så prøv den!! :D

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ESP MX-250 ser den rigtigt ud?

Indlæg af CobraPizza »

[quote="RexBibendum"]Tja... Jeg er lidt bange for at gå i selvsving.. Jeg står ikke lige med 12kg så der skal improviseres og sælges ud af andet grej til dumping priser hvis det skal gå op i en højere enhed... Jeg har bare lovet mig selv sådan en engang, så er det jo lidt øfferen at der dukker en op i baghaven...
Han har ikke nogen papirer på den skriver han.. Skulle man ikke tro der var det eller er det helt normalt?[/quote]

De fleste af mine guitarer har jeg heller ikke papir på. Men det burde være rimelig nemt at skaffe 12 kilogram af et eller andet.. Tror mere det er er de 12.000 der er problemet :D
Men er der ikke serie nummer, årgang, andre specifikationer, der kan snævre ind om det er en ægte ESP? Evt nogle flere billeder, gerne af logo og indmad
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ESP MX-250 ser den rigtigt ud?

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Peter C"]

Men du skal ringe til ham, ikke per mail.

[/quote]

Det er da bedre at have det på skrift?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ESP MX-250 ser den rigtigt ud?

Indlæg af Peter C »

[quote="CobraPizza"][quote="Peter C"]

Men du skal ringe til ham, ikke per mail.

[/quote]

Det er da bedre at have det på skrift?[/quote]

Det er da meget nemmere at vurdere situationen "live" imo.

RexBibendum
Himmelhund
Indlæg: 33
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: ESP MX-250 ser den rigtigt ud?

Indlæg af RexBibendum »

Ja jeg skal helt sikkert ud og rive i den hvis jeg kan stykke noget sammen med økonomien.. Hvis det viser sig at være total no-go med penge så vil jeg ikke ud og forelske mig i den..

Formålet med mit indlæg var også mest at det kunne være der enten var nogen her på forumet der kendte den eller hvis der var en eller anden hardcore kender der lige kunne dømme jay eller nay på ud fra billedet.
Tak for indspark, flere er velkommen :)


Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ESP MX-250 ser den rigtigt ud?

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Peter C"][quote="CobraPizza"][quote="Peter C"]

Men du skal ringe til ham, ikke per mail.

[/quote]

Det er da bedre at have det på skrift?[/quote]

Det er da meget nemmere at vurdere situationen "live" imo.[/quote]

Ja, men det kan ikke bruges juridisk, medmindre du har optaget samtalen, og det skal du informere vedkommende om, inden i begynder samtalen.
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ESP MX-250 ser den rigtigt ud?

Indlæg af Peter C »

Ej, men det tror jeg da absolut heller ikke er meningen her.

Som udgangspunkt tror jeg ikke, der er nogen som prøver at snyde nogle andre. Men hvis det er tilfældet her, så er jeg da ikke et sekund i tvivl om, at man lynhurtigt kan mærke, om det er en kineser, når man prøver guitaren.

Og hvad vil du egentligt bruge alt det juridiske til her? I en brugthandel på DBA?

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ESP MX-250 ser den rigtigt ud?

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Peter C"]Ej, men det tror jeg da absolut heller ikke er meningen her.

Som udgangspunkt tror jeg ikke, der er nogen som prøver at snyde nogle andre. Men hvis det er tilfældet her, så er jeg da ikke et sekund i tvivl om, at man lynhurtigt kan mærke, om det er en kineser, når man prøver guitaren.

Og hvad vil du egentligt bruge alt det juridiske til her? I en brugthandel på DBA?[/quote]

Hvis han sælger dig en kopivare, som en original, kan du kræve at han betaler beløbet tilbage. Men kun i det tilfælde at han har skrevet det er en original.

Og nej, men selvom han ikke snyder dig, så har du givet 12k for en kinøjser model, til meget mindre.
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen