Deluxe Reverb - hvor og hvordan?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Deluxe Reverb - hvor og hvordan?

Indlæg af Stevi »

Jeg GAS'er efter en Deluxe Reverb, og jeg ser lidt forskellige muligheder for at afhjælpe det:

- Købe en brugt '65 Reissue. Er kvaliteten så skidt at man bare venter på at lortet står af, eller er de rent faktisk ok?

- Købe en klon - jeg har kigget på Tube-Tone.com, hans arbejde ser flot ud og de få klip jeg har hørt, omend de er af en tvivlsom kvalitet, lyder kanon.

- Købe en gammel BF eller SF (uden boost), men hvor finder man sådan noget? Jeg synes alene der er Twins og Supers til salg.

Meninger modtages!
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Deluxe Reverb - hvor og hvordan?

Indlæg af Sasha »

Jeg ville personligt enten kigge (kritisk) på en klon eller finde mig en brugt - nok en Silverface (med mindre man føler sig voldsomt formuende) og så få den nænsomt renoveret/måske let opgraderet på visse punkter m.h.t komponentvalg.

De dukker trods alt op på brugtmarkedet i ny og næ.

Boost-funktionen ville jeg så ikke hænge mig i. Man kan bare lade være med at bruge den eller evt. pille den helt af...

Edit: F.eks. noget i denne stil:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.de/itm/Fender-Deluxe-Re ... -Deluxe-Re ... 3cc54b81f2</a><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen