Rigtige eller forkerte pick-ups?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Guitardrengen
Himmelhund
Indlæg: 2
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Rigtige eller forkerte pick-ups?

Indlæg af Guitardrengen »

Hej alle!

Jeg har netop været ude og investere i en Schecter Blackjack! Problemet er, at jeg bestilte den fra USA, og nu har jeg været lidt i tvivl om jeg købte den med de rigtige pick-ups. Jeg har bestilt den med Active Black outs, hvor det nok skulle have været Passive Full Shred. Jeg spiller som regl Dream Theater, Metallica, Avenged Sevenfold og sådan noget, så jeg tænkte at man nok kunne få noget mere gain ved at spille med Passiv Full Shred i stedet for dem, jeg har bestilt.

Any help? :)



BTW: Guitaren med yderligere specifikationer her: http://www.schecterguitars.com/Products ... -1-FR.aspx

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Rigtige eller forkerte pick-ups?

Indlæg af IkkeMig »

Hej - og velkommen til ;)

Jeg tror, du har gjort det rigtige valg. Nu kender jeg ikke det passive alternativ, men som jeg ser det på papiret, så er Blackouts umiddelbart mere high-gain, hvilket må være det rette valg til de stilarter, du nævner - men nu er jeg også bare generelt blevet ret glad for aktive pickupper på det seneste, så jeg er måske lidt farvet :lol:

Og i øvrigt ser det da ud til at være en ganske fed spade - men får altså meget for pengene i Schecter. Den tror jeg, du bliver glad for som en all-round metalguitar ;)

Guitardrengen
Himmelhund
Indlæg: 2
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Rigtige eller forkerte pick-ups?

Indlæg af Guitardrengen »

[quote="Turtle"]Hej - og velkommen til ;)

Jeg tror, du har gjort det rigtige valg. Nu kender jeg ikke det passive alternativ, men som jeg ser det på papiret, så er Blackouts umiddelbart mere high-gain, hvilket må være det rette valg til de stilarter, du nævner - men nu er jeg også bare generelt blevet ret glad for aktive pickupper på det seneste, så jeg er måske lidt farvet :lol:

Og i øvrigt ser det da ud til at være en ganske fed spade - men får altså meget for pengene i Schecter. Den tror jeg, du bliver glad for som en all-round metalguitar ;) [/quote]


Haha, tak du! Jeg Tror også, at jeg lige prøver mig frem først, inden jeg måske udskrifter dem! :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen